آغاز لیگ برتر والیبال نشسته مردان از ۱۲ آبان

تیم والیبال نشسته شهرداری ورامین به دلیل نداشتن حمایت مالی از لیگ برتر انصراف داد

رییس انجمن والیبال نشسته از انصراف تیم شهرداری ورامین، قهرمان ۳ دوره بازی‌های لیگ برتر والیبال نشسته از رقابت‌های لیگ امسال به دلیل مشکلات مالی خبر داد.

image_pdfimage_printچاپ خبر

علی کشفیا در گفت‌وگو با ایپنا، زمان شروع رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته را ۱۲ آبان عنوان کرد و افزود: لیگ برتر والیبال نشسته هفته آینده ۱۲ آبان با حضور ۶ تیم مس شهر بابک، ذوب آهن اصفهان، شهرداری گنبد، مقاومت شمال، شهرداری ارومیه و پالایش نفت آبادان آغاز خواهد شد. پیش از این تیم شهرداری ورامین، قهرمان ۳ دوره لیگ برتر والیبال نشسته نیز آمادگی خود را برای حضور در لیگ اعلام کرده بود که متاسفانه به دلیل مشکلات مالی و نبود اسپانسر از شرکت در لیگ برتر والیبال نشسته انصراف داد.

او گفت: با وجود این که والیبال نشسته ایران در دنیا مطرح است، اما متاسفانه به دلیل شرایط بد اقتصادی، اسپانسرها حاضر به سرمایه‌گذاری در لیگ والیبال نشسته نیستند و این مساله شرایط باشگاه‌ها را برای تیمداری در والیبال نشسته سخت کرده است.

رییس انجمن والیبال نشسته هم‌چنین درباره زمان برگزاری اردوی تیم ملی والیبال نشسته اظهار کرد: پس از شروع لیگ سعی داریم اردوهای تیم ملی را نیز در جریان برگزاری لیگ آغاز و بازیکنان را برای مسابقات جهانی چین آماده کنیم. البته چون تمام بازیکنان تیم ملی در لیگ حضور دارند، نگرانی برای برگزاری اردو نداریم.

وی در پایان درباره وضعیت مربی تیم ملی والیبال نشسته و احتمال بازگشت دوباره هادی رضایی برای هدایت تیم در مسابقات جهانی چین، افزود: تمام تلاش ما این است که دوباره از حضور هادی رضایی در تیم ملی استفاده کنیم و برای رسیدن به چنین هدفی از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.