مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت ملی حفاری ایران در جمع اعضای تیم فوتسال بانوان

نشست مدیرعامل باشگاه ملی حفاری با اعضای تیم فوتسال بانوان

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت ملی حفاری ایران در جمع اعضای تیم فوتسال بانوان حضور یافت و صحبت هایی را با نفرات انجام داد.

image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش ایپنا خوزستان، ‎در این نشست ابتدا فروزان سلیمانی سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری گزارشی را از وضعیت تیم در تمرینات پیش فصل ارائه کرد.

‎سرمربی در این خصوص گفت: «ابتدا از تلاش های مدیریت باشگاه در جهت بهبود وضعیت اجرایی تیم تشکر می کنم. از بازیکنان ممنونم که در این مدت همراه بودند و با وجود فشار بالای تمرینات کم نگذاشتند. از کادر فنی و اجرایی تیم هم سپاسگزارم که کنار ما بودند وبرای موفقیت تلاش کردند.

در ادامه سیدسالار محمدنیا مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت ملی حفاری گفت: باید قدر این فرصت را بدانید که در جایگاه مهمی قرار دارید. جوانان و بازیکنان زیادی هستند که آرزو دارند جای شما باشند و چنین فرصتی را پیدا کنند.
ما فصل گذشته نتایج نسبتا قابل قبولی به دست آوردیم و امشال باید نسبت به فصل گذشته عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذارید.

محمدنیا در پایان افزود:از حمایت مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت ملی حفاری ایران و فرد فرد اعضای باشگاه تشکر می کنم. همچنین خوشحالم که یک گروه خوب و همدل در تیم شکل داده ایم و امیدوارم در کنار هم در این فصل شاهد بهترین عملکرد و ارتقای جایگاه خود نسبت به فصل گذشته باشیم.