لیگ برتر تنیس زنان

هشت تیم راهی لیگ برتر تنیس زنان شدند

لیگ تنیس زنان از ۱۵ آبان‌ماه با حضور ۲۵ تیم به میزبانی اصفهان و در ۲ مرحله آغاز و امروز (یکشنبه) تکلیف هشت تیم لیگ برتری مشخص شد.

image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش ایپنا، با برگزاری آخرین دیدارهای مرحله گروهی دوم، تیم‌های k۲ الف، یر به یر البرز، پندار سیرجان و هیات تنیس البرز با نتیجه ۳ بر صفر آکادمی تنیس زرمهر اصفهان، آکادمی تنیس مجتبی صدری، داریوش سیرجان و k۲ ب را از پیش رو برداشتند و تیم‌های رز اسپرت البرز، مانا توسعه اسپادانا، آکادمی تنیس اسپین شیراز و فاخر سیرجان با نتیجه ۲ بر یک تیم‌های هیات تنیس فارس، آکادمی تنیس سدید گیلان، آکادمی تنیس پرواز اصفهان و ویتاپ قم را شکست دادند.

در نهایت، تیم‌های یر ب یر، فاخرسیرجان، هیات تنیس فارس، داریوش سیرجان، رز اسپرت البرز ، ویتاپ قم، k۲ الف و پندار سیرجان هشت تیم راه یافته به لیگ برتر ۱۴۰۱ هستند.

اما در ادامه رقابت‌های لیگ زنان تیم‌های یر ب یر، فاخرسیرجان، هیات تنیس فارس و داریوش سیرجان در گروه یک و تیم های رز اسپرت البرز ، ویتاپ قم، k۲ الف و پندار سیرجان در گروه ۲ مرحله سوم گروهی حضور دارند که با پایان یافتن مرحله سوم گروهی مسابقات، چهار تیم برتر به مرحله نیمه نهایی راه می‌یابند.

این مسابقات ۲۷ آبان با معرفی تیم قهرمان به پایان می‌رسد.

در این دوره از رقابت‌ها، ۲۵ تیم از استان‌های تهران، البرز، اصفهان، بوشهر، خراسان جنوبی، خوزستان، فارس، قم، کرمان و گیلان حضور داشتند.