آغاز مرحله نخست مسابقات جهانی وزنه برداری

سرمربی تیم وزنه برداری جوانان:ترکیب خوبی از جوانان در اختیار داریم

سرمربی تیم وزنه برداری جوانان کشورمان گفت: با توجه به زمان مسابقات جهانی در یونان درخواست کردیم اردوی آماده سازی هرچه سریع‌تر تشکیل شود.

image_pdfimage_printچاپ خبر
به گزارش خبرگزاری ایپنا و به نقل از فدراسیون وزنه برداری، سعید علی حسینی سرمربی تیم وزنه برداری جوانان کشور در آغاز مرحله نخست اردوی این تیم از امروز (۱۲ آذرماه) اظهار داشت: برگزاری مسابقات لیگ حکم انتخابی تیم جوانان را داشت و کمک کرد نفرات برتر، مستعد و آینده دار را شناسایی و به اردوی تیم ملی دعوت کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه مسابقات جهانی جوانان در ابتدای فروردین ماه سال آینده در یونان برگزار می‌شود، درخواست کردیم که اردوی تیم هرچه سریع‌تر تشکیل شود.

علی حسینی در خصوص علت انتخاب دشت مغان برای برپایی این اردو توضیح داد: به عنوان رئیس هیأت وزنه برداری اردبیل، با شرایط آب و هوایی این استان آشنایی دارم. ارتفاع استان از سطح دریا، آب و هوای معتدل و مناسب دشت مغان در فصل زمستان را موجب شده که به همین دلیل با همکاری فدراسیون و به همت شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان، اردوی نخست را در شهر پارس آباد برگزار می‌کنیم.

ملی پوش اسبق وزنه برداری کشورمان در خصوص برنامه اردوی نخست جوانان گفت: مرحله نخست اردو، به تمرینات قدرتی، رفع نواقص تکنیکی و آماده سازی افراد برای تمرینات پرفشار اردوهای دوم و سوم اختصاص دارد.

علی حسینی در پایان گفت: ترکیب خوبی از جوانان را در اختیار داریم و امیدواریم با تمرینات منظم در مسابقات جهانی رکوردهای خوبی ثبت کنیم و مدال‌های خوشرنگی به دست آوریم.