نخستین دوره رقابت دو صحرانوردی

دومین مرحله رقابت دو صحرانوردی قهرمانی باشگاه‌های کشور

دومین مرحله از نخستین دوره رقابت دو صحرانوردی و پیاده روی قهرمانی باشگاه‌های کشور در دو بخش بانوان و آقایان به میزبانی شهر ورزقان برگزار خواهد شد.

image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش خبرگزاری ایپنا، مرحله دوم از نخستین دوره رقابت دو صحرانوردی قهرمانی باشگاه‌های کشور از صبح فردا(پنجشنبه)، با حضور تیم‌های  نیروی زمینی،هیات دو و میدانی پردیس،مس سونگون ورزقان،هیات دو و میدانی ارومیه،مهاجرین افغانستان،آکادمی دو و میدانی پارس،هیات دو و میدانی ایلام،سروش همدان،ذوب آهن اصفهان،پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد،اشتاد سازه مشهد و آکادمی دو و میدانی رحیمیان و سلکتور تهران در بخش آقایان و چهار تیم مقاومت بسیج تهران،آکادمی دو و میدانی گیلان،پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد و اشتاد سازه مشهد در بخش بانوان، به میزبانی شهر ورزقان در استان آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

گفتنی است در مرحله نخست این رقابت‌ها و در دو صحرانوردی سید امیر زمانپور از ذوب آهن اصفهان در بخش آقایان در جایگاه نخست ایستاد و پریسا عرب از پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد در بخش بانوان اول شد.

در نتایج تیمی نیز تا پایان مرحله نخست تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد در هر دو بخش بانوان و آقایان در جایگاه نخست قرار دارد.