تیم ملی والیبال نشسته بانوان

برگزاری اردو بانوان ملی پوش والیبال نشسته

تمرینات بانوان ملی پوش والیبال نشسته در کمپ تیم ملی فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار شد.

image_pdfimage_printچاپ خبر
به گزارش خبرگزاری ایپنا: تیم ملی والیبال نشسته بانوان سال آینده در مسابقات جهانی و بازی‌های پاراآسیایی شرکت میکند و برای حضور شایسته در این رقابت‌ها تمرینات خود را از سر گرفتند.

معصومه زارعی، زهرا سالاری، ندا پنجه‌باشی، زهرا لطفی (خراسان‌رضوی)، سپیده جمال‌دوست، حدیث رفیعی، زینب ملکی (اصفهان)، زهرا دانایی (گلستان)، زهرا نجاتی (همدان)، فاطمه جهانی، بتول خلیل‌زاده، فاطمه عباسی (کرمان)، غزل الفت (آذربایجان‌شرقی)، نسرین فرهادی، طیبه جعفری (چهارمحال و بختیاری)، زهرا عبدی (زنجان)، فرزانه حیدری، سکینه قریشی (هرمزگان)، مهری فلاح (گیلان) ۱۹ ملی پوشی هستند که زیر نظر مریم ایرانمنش سرمربی و پروانه باغبانیان مربی تیم ملی به تمرین می‌پردازند.

مریم روشن اخگر به عنوان ناظر فنی در این اردو حضور دارد.
مریم ایرانمنش سرمربی تیم ملی والیبال نشسته درباره‌ی انتخاب نفرات دعوت شده گفت: انتخاب بازیکنان دعوت شده براساس مسابقات لیگ بوده و ۱۹ بازیکن از ۱۱ استان در این اردو حضور دارند که کوچک‌ترین بازیکن ۱۵ ساله از گیلان است و این نویدبخش این است که استان‌ها آینده‌ی خوبی در بحث والیبال نشسته خواهند داشت و به شرط حمایت شدن بازیکنان پرتوان و با استعدادی به شاکله‌ی تیم ملی تزریق خواهد شد.
مربی تیم ملی از وقفه‌ی به وجود آمده در تمرینات ملی پوشان گفت و معتقد است با برگزاری مسابقات داخلی از جمله برگزاری لیگ و قهرمانی کشور میتوان کمبود‌ها و وقفه‌ها را جبران کرد