تشریح اولویت‌های کاری سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان، اولویت‌های کاری خود را تشریح کرد.

image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش خبرگزاری ایپنا_خوزستان،حمید بنی‌تمیم در آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان که امروز (دوشنبه) در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: خداوند را شاکرم که مجددا فرصت خدمت به مردم شریف خوزستان را به من داد تا در دولتی که برای مردم و عزت‌مندی آن‌ها شکل گرفته است، به استان خودم خدمت کنم.

وی بیان کرد: پذیرفتن مسئولیت با تمام سختی‌هایی که دارد، لیاقت می‌خواهد و امیدوارم من نیز شایستگی نوکری مردم را در جایگاه ورزش داشته باشم.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به اولویت‌هایش برای ورزش استان، گفت: قطعا برنامه چهار ساله ورزش خوزستان را رسانه‌ای خواهیم کرد اما بخش اول اولویت‌های من پرداختن به ورزش همگانی است. ضرورت هم افزایی بین دستگاه‌ها با محوریت خانواده‌ها باید در دستور کار باشد.

قطعا برای این‌که ورزش آسان و در دسترس را نیز فراهم کنیم باید از ظرفیت سایر دستگاه‌ها نیز استفاده شود و این هم از یکی دیگر از اولویت‌های ما خواهد بود.

البته این برنامه پیوست خواهد داشت و با نظر همه به جمع‌بندی نهایی می‌رسیم. برای ورزش قهرمانی حتما کار ما از رقابت‌های شهرستانی تا رده‌های بالاتر و انتخابی‌های تیم‌ملی انجام می‌شود و میزبانی‌های ملی و بین‌المللی هم در دستور کار است.

اولویت ما به صورت ویژه رشته‌های المپیکی و پرمدال خواهد بود. حفظ استعدادها، بهره‌مندی از ظرفیت‌ها برای اشتغال و رفع معیشتی ورزشکاران، استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش برای کشف و پرورش استعدادهای جدید، دیگر اولویت‌ها ورزش خوزستان خواهد بود.