در گفت و گو با ایپنا اعلام شد:

جودوی استان اردبیل جزو هیات‌های برتر کشور می‌باشد

رئیس هیات جودو استان اردبیل از کسب رتبه سوم توسط هیات استان در بین هیات های برتر جودوی کشور در سال گذشته خبر داد.

image_pdfimage_printچاپ خبر

اسدالله محقق در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی هیات جودو استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری ایپنا – واحد اردبیل با اشاره به اهمیت بحث داوری و تمرکز هیات بر حمایت از داوران عنوان کرد: خوشبختانه با پیگیری های انجام شده برای اولین بار توانستیم داورانی را از استان اردبیل به مسابقات بین المللی جودو اعزام کنیم.

وی از موفقیت جودوکاران اردبیلی در 8 دوره از مسابقات چندجانبه جودو خبر داد و افزود: ورزشکاران اردبیلی غالبا جزو مقام های اول تیمی در این مسابقات بوده اند.

رئیس هیات جودو استان اردبیل ادامه داد: با همکاری اعضای هیات توانستیم 3 دوره جشنواره نونهالان را در استان برگزار کنیم که در هر برنامه از این جشنواره ها بیش از 100 نونهال جودوکار از استان اردبیل حضور داشته اند.

محقق گفت: برگزاری اردوی تیم ملی نوجوانان و جوانان و مسابقه با تیم جمهوری آذربایجان در استان اردبیل از دیگر برنامه های اجرا شده توسط هیات جودو در 4 سال گذشته بوده که در انتقال تجربیات ورزشکاران با یکدیگر نقش بسزایی داشت.

این مسئول ورزشی استفاده از ظرفیت پیشکسوتان و نخبگان جودو را جزو مهمترین عوامل ارتقاء سطح کمی و کیفی جودو استان برشمرد و گفت: در این راستا اولین گردهمایی پیشکسوتان جودوی استان با شرکت بیش از 70 نفر برگزار شد؛ خوشبختانه همدلی بسیار خوبی میان پیشکسوتان و مربیان فعال در استان وجود دارد که این مهم نیز به نوبه خود یک امتیاز و پتانسیل برای هیات محسوب می شود.

وی از کسب رتبه سوم توسط هیات استان در بین هیات های برتر جودوی کشور در سال گذشته خبر داد و افزود: با همکاری اعضای هیات و مربیان دلسوز استان در سال 99 توانستیم در بین 48 هیات استان، جزو ده هیات برتر باشیم و رتبه هشتم را به خود اختصاص دهیم.

رئیس هیات جودوی استان اردبیل به حمایت های هیات جودوی استان از باشگاه ها نیز اشاره کرد و گفت: در این راستا 2 دست تشک ورزشی تاتمی و تجهیز تعدادی از باشگاه ها انجام شد و در تلاشیم هر برهه ای به نسبت  بودجه و اعتبارات تخصیصی حمایت های لازم را باشگاه ها داشته باشیم.

خبرنگار: رشید عبدالحسینی