با حضور دو عضو پیشین تیم ملی ایران

اولین دوره مربیگری پرسونال ترینینگ در ایران برگزار شد

اولین دوره مربیگری پرسونال ترینینگ در ایران با حضور ۳۰۰ مربی از سوی انجمن آمادگی جسمانی فدراسیون ورزش های همگانی برگزار شد.

image_pdfimage_printچاپ خبر

فرخ کیا رئیس انجمن آمادگی جسمانی کشور در این مورد گفت: اولین و جامع ترین دوره مربیگری پرسونال ترینینگ در ایران از تاریخ ۱۰ لغایت ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ و با حضور ۳۰۰ شرکت کننده از سراسر کشور و تدریس اساتید با تجربه و زبده و همچنین ارائه مدرک معتبر و دو زبانه از فدراسیون ورزشهای همگانی برگزار شد.

کیا افزود: حضور حسین توکلی قهرمان پرآوازه وزنه برداری جهان و المپیک و تدریس عملی وی با عنوان تکنیک های اجرای حرکات قدرتی و توانی( لیفت های المپیکی) و همچنین رضا ناصری دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتسال با عنوان چربی سوزی، کیفیت و اعتبار اولین دوره مربیگری پرسونال ترینیگ در ایران را بالا برد.

اولین دوره مربیگری پرسونال ترینینگ در ایران برگزار شد

کیا با اشاره به اینکه همیشه اولین‌ها در یاد و خاطره خواهد ماند، گفت: انجمن آمادگی جسمانی ایران که یکی از انجمن های پر مخاطب کشور می باشد همواره در راستای اهداف وزارت ورزش و فدراسیون ورزش‌های همگانی، به دنبال یک استاندارد ملی برای کیفیت آموزشی دوره‌های تخصصی و نیز تاثیر گذاری آموزش بر ارتقاء کیفیت کار و عملکرد مربیان در سطح کشور بوده و هستیم. همیشه تاکید داریم که یکی از مهمترین عوامل موفقیت فدراسیون ورزشهای همگانی و انجمن آمادگی جسمانی کشور ارتقاء کیفیت آموزشی به شمار می‌آید.

اولین دوره مربیگری پرسونال ترینینگ در ایران برگزار شد

فرخ کیا که از قهرمانان ورزشی و مدرسی دانشگاه است، عنوان کرد: رضایتمندی شرکت کنندگان از برگزاری اولین دوره مربیگری پرسونال ترینینگ‌ سراسر ایران ضمن احساس خوشحالی و خرسندی، کار را برای تیم مدیریتی انجمن، در ادامه راه دشوار تر خواهد کرد. چرا که می بایست در این مسیر موجباب رضایت مخاطبین و مردم عزیز رو با تلاش بیشتر فراهم آوریم.

کیا یادآور شد: شرکت سبک زندگی دیارا نماینده انحصاری تجهیزات ورزشی و آمادگی جسمانی پیشرفته( Reaxing) در ایران میزبان کلاسهای عملی اولین دوره مربیگری پرسونال ترینینگ‌ بود. مهندس مجتبی آدینه لو به عنوان مدیرعامل و مهندس بابک مولایی به عنوان رئیس هیات مدیره، نماینده شرکت و تجهیزات ورزشی Reaxing در ایران می باشند.

وی در پایان از حمایتهای فدراسیون ورزشهای همگانی و حامیان انجمن آمادگی جسمانی کشور تشکر و قدردانی کرد.