کاوه صدقی رسماً استعفا داده است

استقبال فدراسیون اسکیت برای بهره‌مندی از همه ظرفیت‌ها

دبیر فدراسیون اسکیت از استعفای صدقی،مربی هاکی خبر داد و گفت: فدراسیون اسکیت برای بهره‌مندی از همه ظرفیت‌ها استقبال می‌کند.

image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکیت، حمیدرضا بخارایی در واکنش به خبر منتشر شده در برخی از رسانه ها در خصوص مربی سابق هاکی ، گفت: کاوه صدقی یکی از مربیان خوب این رشته ورزشی محسوب می شود اما وی چندی پیش طی نامه ای رسمی و با میل خود از تمامی مسئولیت‌هایش در این فدراسیون استعفا داد.

دبیر فدراسیون اسکیت در ادامه، اظهار کرد: این درخواست کتبی پس از بررسی توسط ریاست فدراسیون، مورد پذیرش قرار گرفت.

وی با تاکید بر اینکه فدراسیون اسکیت برای توسعه و پیشرفت این ورزش از همه ظرفیت‌ها و افراد توانمند استفاده خواهد کرد، افزود: بر این اساس از ‌همه اهالی رسانه دعوت می‌شود در انتشار اخبار مرتبط با این رشته ورزشی همکاری کنند تا با درج اطلاعات اشتباه، زمینه ایجاد تنش در میان خانواده به اسکیت فراهم نشود.

دبیرفدراسیون اسکیت با بیان اینکه هم اکنون ۱۲ رشته تحت پوشش فدراسیون اسکیت هستند، تصریح کرد: به عنوان مثال در مسابقات اخیر سطح چهار جهانی که با حضور تیم ملی هاکی کشورمان برگزار شد، فدراسیون از همه ظرفیت ها برای اعزام جوانان بااستعداد ایرانی به این رقابت‌ها بهره برد‌.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات تابستانی و زمستانی آسیایی در آینده ای نزدیک برگزار خواهد شد که از هم اکنون در حال برنامه ریزی جهت کسب بهترین نتایج هستیم لذا از همه افراد توانمند و همچنین اهالی رسانه دعوت می‌شود جهت اعتلای این رشته ورزشی همراه فدراسیون اسکیت باشند.