عبداللهی مربی تیم ملی تکواندوی لبنان شد

ملی پوش سابق تکواندو ایران تا پایان سال ۲۰۲۲ به عنوان مربی با تیم ملی لبنان همکاری خواهد کرد.

image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران – ایپنا ، فرزاد عبداللهی قهرمان سابق تکواندو کشورمان، برای هدایت تیم ملی تکواندوی لبنان؛ به عنوان مربی وارد این کشور شد.

او علاوه بر هدایت یک تکواندوکار این کشور که شرایط‌ حضور در رقابت‌های گرندپری را دارد، در مسابقات قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی و مسابقات قهرمانی جهان تیم ملی لبنان را هدایت خواهد کرد. عبداللهی اخیرا با شاگردان خود در جام ریاست فدراسیون جهانی به میزبانی ایران شرکت کرد و یکی از تکواندوکاران این کشور صاحب نشان برنز شد.

عبداللهی ابتدا برای همکاری با یک تیم باشگاهی تکواندو راهی لبنان شده بود که عملکرد وی مورد توجه مسئولان فدراسیون این کشور قرار گرفت تا کار خود را با تیم ملی لبنان ادامه دهد.

فرزاد عبداللهی سابقه حضور در تیم ملی تکواندوی ایران در رده‌های سنی مختلف را دارد و با این تیم سال ۲۰۱۱ عنوان قهرمانی جهان را در رقابت‌های کره جنوبی کسب کرده است.

علاوه بر طلای قهرمانی جهان، طلا، نقره و برنز جام جهانی، ۲ طلا و یک نقره بازی‌های آسیایی، برنز بازی‌های آسیایی، طلای غرب آسیا، برنز دانشجویان جهان و ۲ طلای جام باشگاه های آسیا از جمله افتخارات فرزاد عبداللهی است.

انتهای پیام