قهرمان کشتی جهان: امنیت و آرامش امروز جامعه به خاطر خون پاک شهدا است

به اعتقاد امیر حسین زارع همه مردم مدیون شهدا هستند چرا که امنیت و آرامش امروز جامعه به خاطر خون پاک این عزیزان است.

image_pdfimage_printچاپ خبر

امیر حسین زارع ملی پوش تیم کشتی آزاد در حاشیه اهدای مدال یونس امامی به فرزند شهید مصطفی صدر زاده گفت: اتفاق خیلی قشنگی افتاد و معتقدم این اتفاق‌ها برای کشتی برکت می‌آورد. همه ما مردم ایران به این شهدا که سربازان وطن بودند، مدیون هستیم و امنیت و آرامش امروز جامعه ما به خاطر خون پاک شهدا است. امیدوارم که اتفاق‌هایی از این دست در کشتی زیاد شود و ما هم از آقا یونس‌ها یاد بگیریم و بتوانیم از شهدا در مسابقات بین‌المللی مدد بگیریم و این مدال ناچیز را به خانواده‌هایشان اهدا کنیم. امیدوارم قهرمانی هایم تداوم داشته باشد ومدال‌هایم را به امام رضا (ع) که فقط مدال طلا لیاقت شان است، اهدا کنم.

امیر حسین زارع که مدال برنز المپیک توکیو را هم در کارنامه دارد، سال گذشته مدال طلای قهرمانی جهان خود را به آستان قدس رضوی تقدیم کرد.

دارنده مدال طلای جهانی ۲۰۲۱ نروژ که این روز‌ها در اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در مسابقات رنکینگ‌دار قزاقستان در خردادماه آماده می‌شود، عنوان کرد: روز‌های پایانی اردو را سپری می‌کنیم، همه بچه‌ها شرایط خوبی دارند و تمرینات ادامه دارد. امیدوارم همه چیز خوب پیش برود تا در تورنمنت رنکنیگ‌دار قزاقستان بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

مسابقات رنکینگ دار قزاقستان روزهای ۱۲ تا ۱۵ خردادماه برگزار می‌شود.