تشریح آخرین قوانین کشتی دنیا برای آزادکاران

در حالی آزادکار ایران بامداد فردا (چهارشنبه) برای حضور در تورنمنت قزاقستان عازم آلماتی می‌شوند که با آخرین قوانین داوری آشنا شدند.

image_pdfimage_printچاپ خبر

ملی پوشان آزادکار اعزامی به مسابقات بین المللی رنکینگ جام بولات تورلیخانوف قزاقستان پس از آخرین تمرین شان پیش از اعزام به آلماتی، در کلاس آموزش قوانین داوری شرکت کردند.

دومین مسابقات بین المللی رنکینگ اتحادیه جهانی در سال ۲۰۲۲، روز‌های ۱۲ تا ۱۵ خردادماه با حضور فرنگی و آزادکاران منتخب کشورمان در شهر آلماتی قزاقستان برگزار می‌شود.

محمد ابراهیم امامی، داور مشاور در امور داوری فدراسیون گفت: بنا به درخواست کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد، آخرین قوانین و مقررات داوری کشتی دنیا برای نفرات اعزامی به رقابت‌های بین المللی جام تورلیخانوف قزاقستان تشریح شد. با توجه به تغییرات مکرری که اتحادیه جهانی کشتی در قوانین کشتی انجام می‌دهد، نیاز است که موارد جدید در جلسات مختلف برای ملی پوشان و کادر فنی مطرح و با برگزاری جلسات پرسش و پاسخ ابهامات موجود رفع شده تا کشتی گیران در جریان آخرین تغییرات به وجود آمده در قوانین داوری روز کشتی دنیا قرار بگیرند.

حسن یزدانی، کامران قاسم پور، امیرحسین زارع و امیرحسین فیروز پور ۴ ملی پوش اعزامی به تورنمنت قزاقستان توسط محمد ابراهیم امامی داور درجه یک بین المللی کشورمان در جریان آخرین تغییرات و قوانین داوری اتحادیه جهانی کشتی قرار گرفتند.