باختیم، به عبارتی باختم

قلعه نویی،هواداران تراکتورسازی قصور من را ببخشند

سرمربی تیم تراکتور سازی تبریز پس از شکست تلخ 3 بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس با صدور بیانیه ای از هواداران این تیم پرطرفدار درخواست بخشش کرد.

image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش خبرگزاری ایپنا، در بیانیه منتسب به قلعه نوعی که در رسانه های محلی و شبکه های به شکل وسیعی منتشر شده، آمده است: باختیم، به عبارتی باختم، گاهی مواردی در فوتبال رخ می دهد که کنترل آن از توان یک شخص یا یک مجموعه خارج است.

در ادامه این بیانیه آمده است: چند سال قبل در آستانه قهرمانی با تراکتور با یک پنالتی و اخراج اشتباه، آرزوهای آذربایجانی ها به دست خطای ‘سهوی’برباد رفت.
چند سال گذشت، سال قبل که دوباره به تبریز بازگشتم مشقت ها فراوان بود، شکر خدا با اتمام سال یکپارچگی بی نظیری به وجود آمد.

امسال، نیم فصل اول با اقتدار در لیگ و جام حذفی به پایان رسید اما اتفاقات دو هفته اخیر همچنان هضمش برایم ثقیل است، نه اینکه چرا نتوانستیم در٢ بازی اخیر موفق باشیم، اینکه چگونه باز هم در آستانه یک افتخار برای تیم تراکتور تمام اتفاقات دست به دست هم داد تا ١١ بازیکن خود را در اختیار نداشته باشم و ٣ نفر آن ها بدون آمادگی به میدان رفتند و یکی از این بازیکنان در همان ابتدای کار نتوانست به کار ادامه دهد.

در ادامه این بیانیه آمده است: سوالی است که در عمر فوتبالیم برایم حادث نشده بود و بعید می دانم در تاریخ فوتبال جهان تیمی در عرض چند روز ٨ بازیکنش محروم و به مصدومین اش اضافه شوند.

سرمربی تراکتورسازی آورده است: گزافه گویی نمی کنم، به لیاقت بالای حریف احترام می گذارم اما تاریخ ورزش ایران هیچگاه ١٧بهمن ١٣٩٥ را از یاد نخواهد برد.
قلعه نوعی ادامه داد: کمبود نیروهای انسانی در یک مسابقه مهم حتی به ازای یک نفر می تواند موثر باشد، خود هواداران رقیب می توانند شهادت دهند که در مقابل تیم قشقایی در غیاب ٤ بازیکن شان چقدر به لحاظ فنی تحلیل رفتند و…بگذریم؛ تا انتها می جنگم، باهم می ایستیم و اگر قرار به زوال باشد ایستاده می میریم ولی با خفت دنبال توفیق نخواهیم بود.

وی اضافه کرد: اهل توهم سازی نیستم ولی متعجبم که چگونه خانه ای را که خشت به خشت ساختیم اینگونه فرو ریختند، دنبال مقصر نباشید بگویید خود ‘قلعه نویی’مقصر است.
قلعه نوعی ادامه می دهد: می پذیرم! اما گامی عقب نمی گذارم، اگر اهل هنر هستید یک بار دیگر باید فیلم فرار به سوی پیروزی ‘جان هیوستون’ را ببینید، ما مثابه همان زندانی های در بندیم که می خواهیم هم آزاد شویم و هم نتیجه را در خود میدان رقم بزنیم، در اوج جوانمردی آن هم در مقابل قدرت های درونی و بیرونی حریفان تا بن دندان مسلح و ظاهرا از پیش بَرنده.

در ادامه این بیانیه آمده است: هواداران عزیز؛ از اینکه در این لحظات شاد نیستید با تمام وجود احساس مسئولیت می کنم؛ قصور حقیر را ببخشید.

قلعه نوعی ادامه داد است: حرف بسیار است اما درددلی بود برای تسکین خودم و صفحه ای از کتاب قطوری که دیشب در قلبم نوشتم، آنچه بر ما گذراندند را از یاد نمی برم، فراموش نکنیم برگی از برگی نمی جنبد مگر به اذن خداوند، فردایی هم هست، حساب و کتاب دقیق است، در همین دنیا، شاید دور شاید نزدیک ،خداوند رحمان و رحیم است، یار و یاور مظلومین.

تیم فوتبال تراکتورسازی با باخت 3 بر صفر مقابل پرسپولیس در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور و ماندن در امتیاز 38 از صدر جدول فاصله زیادی گرفت.