بیانیه فدراسیون فوتبال در خصوص تصمیم انضباطى سرمربى تیم ملى

فدراسیون فوتبال ایران حمایت قاطع خود از سرمربی تیم ملی فوتبال را اعلام کرده و بر ضرورت توجه به نظم و انضباط در اردوى تیم ملى تاکید مى کند.

image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، پیرو تصمیم انضباطى سرمربى محترم تیم ملى فوتبال در خصوص ملى پوشان باشگاه استقلال به دلیل عدم حضور به موقع در اردو فدراسیون فوتبال ایران حمایت قاطع خود از آقاى اسکوچیچ را اعلام کرده و بر ضرورت توجه به نظم و انضباط در اردوى تیم ملى تاکید مى کند.

با این وجود پیرو درخواست باشگاه استقلال جهت تقویت اتحاد و همدلى و اهمیت فرصت طلایى و افتخار پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملى با توجه به آنکه لغو مسابقات با تصمیم کمیته مسابقات سازمان لیگ منجر به برگزارى بازى هاى باشگاهى در زمان فیفا دى گردیده و اعتراض آقاى اسکوچیچ به شرایط غیر حرفه اى پیش آمده کاملا منطقى است در صورت صلاحدید و موافقت سرمربى محترم تیم ملى امکان حضور ملى پوشان این باشگاه در اردو فراهم خواهد شد.

بدیهى است که این تصمیم تنها در حوزه اختیارات سرمربى محترم تیم ملى بوده و فدراسیون فوتبال در صورت موافقت یا عدم موافقت آقاى اسکوچیچ قاطعانه از تصمیم ایشان حمایت خواهد کرد.

فدراسیون فوتبال بر ضرورت توجه جدى و اولویت برنامه هاى تیم ملى همچنین ممانعت از تکرار اینگونه اتفاقات و انجام مسابقات باشگاهى در مقطع فیفا دى که زمان ویژه برگزارى اردوهاى تیم ملى است تاکید مى کند و در صورت تکرار اینگونه بى نظمى‌ها بازیکنان و باشگاه متخلف با جریمه و محرومیت سنگین و قطعى مواجه خواهند شد.