ملی پوشان فوتبال، سرانجام راهی قطر شدند

اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان پس از چند روز تاخیر امروز راهی دوحه قطر شدند.

image_pdfimage_printچاپ خبر

شاگردان دراگان اسکوچیچ ظهر امروز با حضور فرودگاه امام خمینى تهران را به مقصد دوحه ترک کردند تا اردوى آماده سازى خود را با حضور ٣٠ بازیکن در کشور میزبان جام جهانى برگزار کنند.

به گزارش فدراسیون فوتبال، ابوالفضل جلالى که جانشین میلاد محمدى در فهرست تیم ملى شد پس از صدور روادید به جمع ملى پوشان در دوحه ملحق مى شود.

بعد از لغو دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل کانادا مسئولان فدراسیون فوتبال اردویی در کشور قطر برای ملی‌پوشان تدارک دیدند و طبق برنامه ابتدا قرار بود اعضای تیم ملی روز دوشنبه ۹ خرداد به دوحه سفر کنند، اما با توجه به حواشی ایجاد شده درباره برنامه مسابقات هفته سی ام و پایانی لیگ برتر و اینکه تیم‌ها اعلام کردند حاضر نیستند بدون ملی پوشان خود دیدار‌های آخر خود را برگزار کنند، به همین دلیل سازمان لیگ هم از فدراسیون فوتبال خواست تا برنامه قطر را چند روز دیرتر برگزار کند و ملی پوشان با ۳ روز تاخیر امروز عازم دوحه قطر شدند.

تیم ملی فوتبال کشورمان که خود را برای حضور در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آماده می‌کند، قرار بود یک بازی دوستانه با اروگوئه انجام دهد، اما به دلیل طولانی شدن پرواز ملی پوشان به اروگوئه و با مخالفت اسکوچیچ این بازی به احتمال زیاد لغو خواهد شد.

مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آبان شروع می‌شود و تیم ملی فوتبال کشورمان در این رقابت‌ها در گروه دوم با تیم‌های ملی انگلیس، آمریکا و برنده پلی آف همگروه است.

انتهای خبر 

فدراسیون فوتبال صبر اسکوچیچ را لبریز کرد

بیانیه فدراسیون فوتبال در خصوص تصمیم انضباطى سرمربى تیم ملى