بازگشت ملی پوشان معترض وزنه برداری به اردو

با اعلام کوروش باقری مدیر تیم‌های ملی وزنه برداری ملی پوشانی که به شرایط بد اردوی تیم ملی معترض بودند از ۱۱ تیر در اردو حاضر خواهند شد.

image_pdfimage_printچاپ خبر

بعد از کنار رفتن علی مرادی از ریاست فدراسیون وزنه برداری و انتخاب شدن سجاد انوشیروانی به عنوان سپرست جدید این فدراسیون، او در اولین اقدام خود با ملی پوشان معترض وزنه برداری جلسه‌ای برگزار کرد و به آن‌ها گفت که شرایط اردوی تیم ملی بهتر خواهد شد و آن‌ها بهتر است به اردو برگردند. بعد از آن انوشیروانی، بهداد سلیمی و کوروش باقری ۲ ملی پوش سابق تیم ملی وزنه برداری را به ترتیب به عنوان نایب رئیس و مدیر تیم‌های ملی وزنه برداری منصوب کرد.

با روی کار آمدن کورورش باقری به عنوان مدیر تیم‌های ملی، تمرینات ملی پوشان برای حضور در بازی‌های کشور‌های اسلامی قرار است از اوایل هفته آینده در قزوین برگزار شود، همچنین باقری امروز اعلام کرد ملی پوشانی که به شرایط بد اردوی تیم ملی معترض بودند قرار است از ۱۱ تیر به تمرینات بازگشته و در کنار سایر ملی پوشان خود را برای بازی‌های کشور‌های اسلامی که قرار است مرداد در قونیه ترکیه برگزار شود، آماده کنند.

تمرینات تیم ملی وزنه برداری کشورمان ابتدا از اوایل خرداد و با حضور ۱۶ ملی پوش در کمپ مجموعه ورزی آزادی آغاز شد، اما چند روز از شروع تمرینات نگذشته بود که هر ۱۶ ملی پوش حاضر در اردو به دلیل شرایط بدی که در تمرینات حاکم بود، اعتراض کرده و تصمیم گرفتند اردوی تیم ملی را ترک کنند و اعلام کردند تا زمانی که شرایط به وضعیت ایده آل بر نگردد به تمرینات باز نخواهند گشت.

انتهای خبر