براری: من هم اگر جای ملی پوشان معترض بودم اردو را ترک می‌کردم

مربی تیم ملی وزنه برداری گفت: ورزشکارانمان خواسته‌های به حقی داشتند و اگر من هم جای آن‌ها بودم قطعا اردو را ترک می‌کردم.

image_pdfimage_printچاپ خبر

با حکم سجاد انوشیروانی سرپرست فدراسیون وزنه برداری، محمدرضا براری وزنه بردار سابق تیم ملی کشورمان به عنوان مربی تیم ملی بزرگسالان در کنار علی حسینی وظیفه تمرین دادن به ملی پوشان را در اختیار بگیرد. براری مربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان در سال ۲۰۱۶ و در مسابقات قهرمانی آسیا در وزن ۱۰۵ کیلوگرم موفق به کسب مدال طلای مجموع شد.

محمدرضا براری مربی تیم ملی وزنه برداری گفت: بعد از جلسه‌ای که با انوشیروانی داشتم او از من خواست تا به تیم ملی کمک کنم. هدف همه ما کمک به تیم ملی است و امیدوارم با آمدن انوشیروانی به عنوان سرپرست فدراسیون وزنه برداری شرایط ایده آلی را برای ورزشکارانمان فراهم کنیم. این تیم ملی که هم اکنون در اردو قرار دارد در آینده یکی از بهترین تیم‌های ملی ما خواهد شد. در لیستی که علی حسینی داده است وزنه برداران بسیار قدرتمندی به اردو دعوت شدند و امیدوارم با تمرینات مداوم یک تیم بسیار قدرتمندی را به بازی‌های کشور‌های اسلامی اعزام کنیم. البته علی حسینی که به عنوان سرمربی تیم ملی است نفرات شاخصی را به اردوی تیم ملی معرفی کرده و من هم در کنار او به تیم ملی کمک می‌کنم.

امیدوارم در آینده شرایط فدراسیون و تمرینات تیم ملی بهتر شود، زیرا ما زمان بسیار زیادی را از دستی دادیم. به هر حال ورزشکاران ما در این مدت درگیر مسائل حاشیه‌ای بودند که متاسفانه یک مقدار آن‌ها را از تمرینات دور کرد. به هر حال آن‌ها خواسته‌های به حقی داشتند که در دوره قبل مهیا نشد و اگر من هم در شرایط آن‌ها قرار می‌داشتم قطعا همین کاری را می‌کردم که آن‌ها انجام دادند.

انتهای خبر