آمادگی شکیل اونیل برای خرید تیم اورلاندو مجیک

اسطوره بسکتبال آمریکا در نظر دارد تیم بسکتبال اورلاندو مجیک را بخرد.

image_pdfimage_printچاپ خبر

شکیل اونیل ستاره سابق اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا ( NBA ) با ارسال پیامی به صاحبان فعلی تیم اورلاندو مجیک خواستار آغاز مذاکرات فروش این باشگاه شد.

شکیل راشان اونیل ۱۹ فصل در NBA بازی کرد و دوران حرفه‌ای موفقی را پشت سر گذاشت که دارایی خالص ۴۰۰ میلیون دلاری اش این موفقیت را نشان می‌دهد.

با این حال، کارشناسان مالی ادعا می‌کنند که بیشترین درآمد او حاصل سرمایه گذاری‌هایی است که پس از بازنشستگی از بسکتبال حرفه ای، در مشاغل مختلف انجام داده است.

او حالا آرزوی داشتن یک تیم را دارد. شاید به همین دلیل است که او روی ایده خرید اورلاندو مجیک کار می‌کند، تیمی که به او فرصت داد تا اولین بازی خود را در سال ۱۹۹۲ انجام دهد.

این ورزشکار سابق ۵۰ ساله در طی قسمتی از پادکستش تحت عنوان  «پادکست بزرگ با شکیل» به علاقه خود برای خرید امتیاز یک تیم در NBA اشاره کرد.

او گفت: “دنیس، ما پول داریم. شما لازم نیست نگران پول باشید. این پیام به خانواده دیوس (مالک اورلاندو مجیک) ارسال می‌شود. اگر آماده هستید اورلاندو مجیک را بفروشید، آن را به کسی بفروشید که آن را به سطح بالاتری ببرد. آن فرد ما هستیم! “

حقیقت این است که مدیریت مجیک در حال ساختن تیمی است که به آینده فکر می‌کند و بهترین گواه آن این است که در طول یارکشی NBA ۲۰۲۲، آن‌ها پائولو بانچرو، بازیکن برجسته‌ای از دانشگاه دوک را انتخاب کردند که به بازیکنان جوانی مانند ساگز، فرانتس واگنر، مو بامبا و دیگران پیوست.

پیشرفت بهره وری آن‌ها برای اورلاندو بسیار مهم است تا این تیم در  مسابقات دشوار کنفرانس شرق رشد کند.

از این نظر، هدف شکیل اونیل برای خرید تیم اورلاندو مجیک بیشتر از این که موضوعی عاطفی باشد، پتانسیل عظیمی است که در این تیم برای رشد ثروتش می‌بیند، زیرا برخی از برند‌های بزرگ ورزشی و شرکت‌های تولید نوشیدنی هنوز با بازیکن سابق NBA در ارتباط هستند.

بنابراین، اگر این معامله احتمالی که طی آن «شک» به نجات مجیک می‌آید، نهایی شود، این تیم در نهایت تبدیل به یکی از قهرمانان لیگ خواهد شد.

انتهای خبر