نبود سفارت سنگاپور در ایران اعزام را سخت کرد

داوری گفت: در ایران سفارت سنگاپور نداریم و همین کار اعزام ملی پوشان را سخت کرد.

image_pdfimage_printچاپ خبر

جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: داوری در مورد اعزام تیم‌های بسکتبال سه نفره به سنگاپور گفت: به دلیل اینکه سفارتی از سنگاپور در تهران نیست، مشکلاتی در این زمینه وجود دارد. ما بلیتی را ساعت ۱۷ گرفته بودیم، اما ویزا ۶:۳۰ آمد. دوباره پروازی گرفتیم، اما باید در یک برنامه ثبت نام می‌کردیم که کردیم، تاییدیه هم بعد از بسته شدن گیت پرواز آمد. همچنین روادید دو نفر نیامد. فدراسیون سنگاپور هم با ما ارتباطی نداشت، چون برگزار کننده مسابقات افراد دیگری بودند.

رئیس فدراسیون بسکتبال در خصوص عملکرد تیم ملی بسکتبال در انتخابی جام جهانی گفت: بازی اول با قزاقستان خوب نبود و باید تغییرات زیادی در تیم ملی صورت بگیرد.بچه ها در بازی دوم مقابل سوریه بهتر بودند. اگر همان شرایط دیدار با سوریه را مقابل قزاقستان داشتند، نتیجه بهتر می‌شد. به هرحال امروز یا فردا جلسه‌ای را با ارمغانی سرمربی تیم ملی داریم.

داوری گفت: اگر بچه‌ها بعد از اردوی صربستان به ایران می‌آمدند و بعد از دو سه روز به قزاقستان می‌رفتند قطعا تاثیر بهتری داشت. ما در کاپ آسیا هم باید با قزاقستان بازی کنیم و آنجا عیار اصلی مشخص می‌شود.

رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد انتخاب دبیر کل فدراسیون گفت: جلساتی با برخی افراد داشتیم، اما به خاطر شرایطی که وجود دارد سخت است کسی را تمام وقت انتخاب کنیم. حالا با صحبتی که در هیات رئیسه کردیم، قرار است یک نفر را به عنوان سرپرست بگذاریم که به زودی معرفی می‌شود.

داوری گفت: هنوز به انسجام کامل نرسیده‌ایم و کار سنگین است. از زمانی هم که آمدم اعزام‌های زیادی داشتیم. همین که توانستیم اعزام‌ها را منظم انجام دهیم، خوب است. نیاز است که باز هم از یک سری اتفاقات جلوگیری شود. در یکی دو ماه آینده به شرایط نرمال وبا ثبات خواهیم رسید.

 

انتهای خبر