ارمغانی: دفاع خوب باعث پیروزیمان مقابل قزاقستان شد

سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان گفت: بازیکنان ما با یک دفاع عالی به صورت انفرادی و تیمی باعث پیروزیمان در دیدار مقابل قزاقستان شدند.

image_pdfimage_printچاپ خبر

سعید ارمغانی سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان پس از پیروزی قاطعانه مقابل قزاقستان گفت: این برد را به جامعه بسکتبال تبریک می‌گویم، روز خوبی برای بسکتبال ایران بود و بازیکنان ما با یک دفاع عالی به صورت انفرادی و تیمی شرایط را به سود تیم پیش بردند. دفاع خوب باعث شد در حمله هم کار آسان تری داشته باشیم به طوریکه بازی را از ابتدا تا پایان کنترل کردیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: در چنین تورنمنت‌هایی خیلی اهمیت دارد که ما بتوانیم از بازیکنان، زمان‌های کافی را بگیریم و خوشبختانه در مصاف با قزاقستان هم طوری پیش رفت که به همه‌ی بازیکنان زمان بدهیم و همه تلاش کردند و بازیکنان اصلی هم لازم نبود که وقت زیادی در بازی باشند و ان شالله این مهم در بازی‌های بعدی به تیم ما کمک کند که با آمادگی بیشتری بازی کنیم.

تیم ملی بسکتبال ایران در دومین دیدار خود در مسابقات بسکتبال کاپ آسیا موفق شد با نتیجه ۹۶ بر ۶۰ قزاقستان را شکست دهد تا انتقام ۲ شکست قبلی در پنجره سوم مسابقات انتخابی جام جهانی را از این تیم بگیرند.