عواملی باعث لغو اعزام به مسابقات قهرمانی جوانان جهان شد/ ورزشکاران را به یک مسابقه بین المللی می فرستیم

هاشم صیامی گفت: رکورد‌های پایین و مشکلات دریافت روادید ترانزیتی باعث لغو اعزام ورزشکاران به مسابقات دو و میدانی قهرمانی جوانان جهان شد.

image_pdfimage_printچاپ خبر

هاشم صیامی، رئیس فدراسیون دو و میدانی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران  گفت: رکوردهای پایین ورزشکاران، هزینه بالای بلیت اعزام به کلمبیا و مشکلات دریافت روادید ترانزیتی باعث شده که اعزام ورزشکاران به مسابقات قهرمانی جوانان جهان در کلمبیا لغو شود و قرار است برای اینکه جوانان انگیزه شان از بین نرود، آنها را به مسابقات بین المللی دیگری اعزام کنیم و جوایزی برای آنها در نظر می گیریم.

صیامی گفت: ما برای اعزام ورزشکاران به کلمبیا باید روادید ترانزیتی بگیریم  و دریافت این روادید زمان بر است و شاید به ما این روادید را ندهند  و به همین علت تصمیم گرفتیم که ورزشکاران را به مسابقات جوانان جهان نفرستیم. اگر مسافت نزدیک بود دو و میدانی کاران را به این مسابقات می فرستادیم اما با توجه به فاصله زیاد مسابقات نمی توانیم ریسک کنیم و شاید ورزشکاران در همان مرحله مقدماتی حذف شوند. اگر این همه هزینه کنیم و جوانان ما نتیجه نگیرند در آن صورت برای ما بد تمام می شود.

صیامی درباره وضعیت اردوی تیم ملی دو و میدانی برای اعزام به مسابقات کشورهای اسلامی گفت: برخی از ورزشکاران در ورزشگاه آفتاب انقلاب تمرین می کنند. احسان حدادی هم  تمرینات خود را در مجموعه ورزشی انقلاب انجام می دهد و مهدی پیرجهان، میلاد ناصح جهانی و فرزانه فصیحی هم در ترکیه تمرین می کنند.

انتهای خبر