رقابتهای قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا

ایران 5- بحرین 2 / صعود ساحلی بازان به مرحله نیمه نهایی

آخرین روز از مرحله گروهی رقابتهای قهرمانی فوتبال ساحلی 2017 آسیا (انتخابی جام جهانی باهاما) با برگزاری ۵ دیدار پیگیری شد.

image_pdfimage_printچاپ خبر

و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، پنجمین دیدار از روز پایانی مرحله گروهی رقابتهای قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا بین تیم های ملی ایران و بحرین از ساعت 11:30 امروز چهارشنبه 18 اسفند ماه برگزار و در نهایت با پیروزی 5 بر دو شاگردان میر شمسی به پایان رسید.

در این دیدار برای تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان محمد احمدزاده (2 گل)، حمید بهزاد پور، سید علی ناظم و محمد علی مختاری گلزنی کردند.
گفتنی است، با این پیروزی و کسب سه امتیاز به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، پنجمین بازی از روز پایانی مرحله گروهی رقابتهای قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا، بین تیم های ملی ایران و بحرین از ساعت 11:30 امروز (چهارشنبه 18 اسفند ماه) برگزار و در نهایت با پیروزی 5 بر دو شاگردان میر شمسی به پایان رسید.
در این دیدار برای تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان محمد احمدزاده (2 گل)، حمید بهزاد پور، سید علی ناظم و محمد علی مختاری گلزنی کردند.
گفتنی است، با این پیروزی و کسب سه امتیاز این دیدار، تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان با 12 امتیاز و تفاضل گل  34+ به عنوان صدرنشین گروه یک رقابتهای قهرمانی فوتبال ساحلی 2017 آسیا به مرحله نیمه نهایی، صعود کرد.
بر همین اساس مسابقات مرحله نیمه نهایی روز جمعه 20 اسفندماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ا