نگرانی فدراسیون فوتبال از محل پرداخت مطالبات ویلموتس/ حقوق لامرز نقدی پرداخت می شود

دبیرکل فدراسیون فوتبال از پرداخت بدهی ویلموتس از محل مطالبات ایران در فیفا ابراز نگرانی کرد.

image_pdfimage_printچاپ خبر

حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به صدور حکم ویلموتس تا یکی دو روز آینده از اعضای هیات رئیسه می‌خواهیم با حضور در جلسه درباره اتفاقات رخ داده تصمیم گیری کنند.

کامرانی فر بیان کرد: زمان قانونی برای پرداخت تمامی آرای صادر شده وجود دارد به همین منظور اجازه بدهید جزئیات پرونده ویلموتس اعلام نشود اما مشخص است که باید در زمان مشخصی پرداخت شود‌.

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: موضوعی که تا حدی ما را نگران کرده این است که باید پول از محل مطالبات ما در فیفا برداشته شود 

کامرانی‌فر درباره شکایت  لامرز دستیار مهدوی‌کیا در تیم امید گفت : واریز حقوق به حساب مربیان خارجی به دلیل مشکلاتی که وجود دارد برای فدراسیون ایران سخت است و باید این مبالغ را به صورت نقدی پرداخت کنیم. چند بار حقوق مربیان پرداخت شده است اما فکر می‌کنم این فرد کمی زود وارد پروسه شکایت شده است.

او گفت: هر زمانی که لامرز به ایران می‌آمد مقداری از پولش را دریافت می‌کرد و برای پرداخت مبلغی دیگر منتظر او بودیم. در قرارداد ایشان آمده است که حقوق‌شان به صورت نقدی پرداخت می‌شود.

کامرانی فر در مورد اینکه آیا مریم آزمون از هیئت رئیسه مصوبه‌ای برای فعالیت در تیم ملی بانوان دارد یا خیر توضیح داد :وی مصوبه دارد. زمانی جلسه‌ای برگزار شد با حضور موسوی (نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال) و مریم آزمون وظیفه انتخاب سرمربی در همه رده‌های بانوان را به سرپرست فدراسیون محول کرد. حضور همه سرمربیان تیم‌های بانوان قانونی و دارای مصوبه است. روند انتخاب سرمربیان تیم‌های بانوان و تیم‌های پایه به سرپرست فدراسیون محول شده است و این روند قانونی انجام می‌شود.