برخی در پی منافع شخصی خود هستند/ نباید حریفانمان را در قونیه دست کم بگیریم

محمد رهبری گفت: برخی از افراد قصد دارند تا حرف خود را در شمشیربازی به کرسی بنشانند که با برگزاری انتخابات این مسائل حل می شود.

image_pdfimage_printچاپ خبر

محمد رهبری،  ملی پوش سابر کشورمان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره سهم خواهی در فدراسیون شمشیربازی گفت: برخی از افراد به دنبال منافع شخصی خودشان هستند  تا از آب گل آلود ماهی بگیرند و حرف خودشان را به کُرسی بنشانند. امیدوارم هر چه زودتر تکلیف برگزاری انتخابات مشخص شود تا دیگر این افراد هم گلیم خودشان را از پا درازتر نکنند. چون کسی کاری به آن‌ها ندارد روی خودشان را زیاد کرده‌اند.

 رهبری  درباره وضعیت تیم ملی شمشیربازی قبل از حضور در  مسابقات کشور‌های اسلامی گفت:  شرایط اردو خوب است و تمرینات خود را پرقدرت پیگیری می‌کنیم و مشکل خاصی نداریم. حضور در مسابقات قاهره باعث شده که در اوج آمادگی باشیم و برای رقابت‌های پیش رو  در فرم بدنی ایده آل قرار داریم.   هدف ما این است بتوانیم پرچم ایران را به اهتزاز در بیاوریم.

رهبری درباره شناختش از حریفان خود در مسابقات کشور‌های اسلامی گفت: شناخت خوبی از رقبای خود داریم و  نسبت به این موضوع آگاهی داریم که نباید حریفان خود را دستکم بگیریم. ما به دنبال کسب مدال در بخش انفرادی و تیمی هستیم و هدفمان این است که بهترین اتفاق  در قونیه رقم بخورد.  

عضو تیم ملی شمشیربازی گفت: شک نکنید که ما می‌خواهیم به آنچه شمشیربازی ایران استحقاقش را دارد دست یابیم. بعد از مسابقات کشور‌های اسلامی مدتی را به استراحت می‌پردازیم  و سپس دوباره برای گزینشی المپیک پاریس استارت کار خودمان را خواهیم زد تا بتوانیم مانند همیشه بهترین اتفاقات را رقم بزنیم.