سیاست های صالحی امیری را ادامه می دهم

خسروی وفا گفت: سعی می‌کنم از تجربیات صالحی امیری استفاده کنم و او در دستورالعمل‌های حساس کنار ما است.

image_pdfimage_printچاپ خبر

محمود خسروی وفا بعد از پایان مجمع انتخابات کمیته ملی المپیک و  انتخاب شدنش به عنوان رئیس جدید کمیته گفت:  خوشحالم که رقابت نزدیک و صمیمانه داشتیم و دموکراسی و فضای خوب انتخاباتی را شاهد بودیم. همان طور که دبیر گفت اعضای انتخاب شده نماینده همه فدراسیون‌ها هستند. از وزیر ورزش که سعه صدر به خرج داد  و از هیئت اجرایی که مورد هجمه قرار داشتند، تشکر می‌کنم. این اتفاق اشکال اساسنامه بود که رفع می‌کنیم.

او افزود: من سعی می‌کنم مسیر  صالحی‌امیری را دنبال کنم، چون از او درس‌های زیادی گرفتم. از او در هیئت اجرایی دعوت می‌کنم تا روز‌هایی که دستورالعمل حساس است، کنار ما باشد.

رئیس جدید کمیته ملی المپیک، تصریح کرد: مجمع به من اعتماد کرد، سعی می‌کنم فضای آرامی را مدیریت کنیم. من هیچ تقابلی با هیچ فدراسیون و وزارت ورزش نخواهم داشت. سعی می‌کنم سیاست‌های صالحی امیری را ادامه دهم. از ساعی و دبیر تشکر می‌کنم که امروز حضور داشتند، چون برایم مهم بود. از میراسماعیلی هم  تشکر می‌کنم که به نفع من کنار رفت البته من راضی نبودم. خوشحالم که  حیدر فرمان در نشست بود و این دموکراسی را دید. تعداد بانوان در مجمع کم بود و امیدوارم که این ظرفیت در آینده بیشتر شود.

 خسروی وفا گفت: مدیریت من بر مبنای تعامل و هماهنگی با دستگاه‌های حاکمیتی و نهاد‌های ورزشی است. در این زمینه سجادی و صالحی امیری که هر ۲ نگران کمیته المپیک بودند به من پیشنهادی ارائه دادند. فردا ۸ صبح جلسه هیئت اجرایی برگزار می‌شود.

او افزود: یقینا با وزارت ورزش، فدراسیون‌های ورزشی و نهاد‌های ورزشی وفاق خواهم داشت و همچنین در دوره جدید توجه ویژه به ورزشکاران خواهم داشت. بحث موزه، تاریخ شفاهی و بازسازی این مجموعه نیز کماکان دنبال می‌شود و از  صالحی امیری نیز خواستم در کنار ما بماند تا از تجربیات او استفاده کنیم.

رئیس جدید کمیته المپیک درباره ریاست همزمان بر کمیته پارالمپیک و کمیته المپیک، گفت: انتخابات کمیته پارالمپیک آذر ماه برگزار می‌شود. سعی می‌کنم کارم را بر کمیته المپیک متمرکز کنم. بر همین اساس نیز نایب رییس کمیته پارالمپیک تمام وقت کار‌ها را بر عهده می‌گیرد و با توجه به اینکه در یک ساختمان هستیم سعی می‌کنم مشکلی در کمیته پارالمپیک پیش نیاید.