خسروی وفا برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک مقاومت می کرد

رئیس سابق کمیته ملی المپیک گفت: خسروی وفا پیشنهاد من و سجادی را برای حضور در انتخابات، پس از مقاومت های زیاد پذیرفت.

image_pdfimage_printچاپ خبر

 سیدرضا صالحی امیری، رئیس سابق کمیته ملی المپیک در پایان انتخابات مجمع کمیته اظهار کرد: آن چیزی که در چهار سال و نیم گذشته دنبال می‌کردیم، به چند اصل مشخص متکی بود. اصل اولی که از ابتدا تا انتها عنوان کردم، اصل انسجام و وفاق همدلی میان نهادهای ورزش است. این نه به عنوان شعار، بلکه به عنوان یک الزام برای تداوم ورزش قهرمانی در ایران مطرح است. با شناختی که از حمید سجادی و محمود خسروی‌وفا دارم، حتماً این مسیر تداوم پیدا خواهد کرد و در مسیر است که ورزش قهرمانی امکان جهش به سمت قله‌ها را خواهد داشت.

او افزود: ورزش یک جسم و یک روح دارد. جسم ورزش سکو، سکه و قهرمانی است، اما روح ورزش همان اخلاق، معرفت و انسانیت است. فلسفه ورزش در ایران اسلامی یعنی تربیت انسان‌های متعالی و با اخلاق.

رئیس سابق کمیته ملی المپیک تصریح: نکته سوم این است که مجموعه‌ای از بزرگان در سراسر کشور همگی الطاف بسیار زیادی به من حقیر داشتند، به ویژه در آستانه انتخابات محبت‌های بیشتری به من داشتند. من از محبت‌های همه عزیزان و قهرمانان و پیشکسوتان و مدیران صمیمانه تشکر می‌کنم. حضور خسروی‌وفا، بار را از روی دوش من برداشت و از او تقدیر و تشکر می‌کنم که علی‌رغم همه مقاومت‌هایی که داشت، پیشنهاد من و سجادی را پذیرفت. با حضور او، آینده بسیار خوبی را برای کمیته ملی المپیک می‌بینم.