سروش و ترابی در انتظار اولین فرصت کی روش

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا) ، تیم ملی ایران روز پنج شنبه در سومین دیدار خود باید به مصاف تیم ملی ازبکستان برود. تیم ملی ایران پس از پشت سر گذاشتن یک اردوی کوتاه مدت در ارمنستان به ایران بازگشته و تمرینات خود را در ایران پیگیری می کند.   دو بازیکن آماده […]

image_pdfimage_printچاپ خبر
به گزارش خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا) ، تیم ملی ایران روز پنج شنبه در سومین دیدار خود باید به مصاف تیم ملی ازبکستان برود. تیم ملی ایران پس از پشت سر گذاشتن یک اردوی کوتاه مدت در ارمنستان به ایران بازگشته و تمرینات خود را در ایران پیگیری می کند.
 
دو بازیکن آماده این روزهای فوتبال ایران سروش رفیعی و مهدی ترابی هستند، که تلاش می کنند به ترکیب اصلی تیم ملی راه پیدا کنند.

با خط خوردن نام داریوش شجاعیان از فهرست تیم ملی سروش رفیعی جایگزین او شد و این بازیکن در حال حاضر تنها بازیکن تخصصی  پست پشت مهاجمین تیم ملی است و این احتمال وجود دارد که سرمربی تیم ملی از او در بازی‌های پیش رو استفاده کند.

دیگر بازیکن آماده این روزهای تیم ملی و لیگ برتر مهدی ترابی است که توانسته با ثمر رساندن 4 گل به عنوان یکی از مدعیان کسب آقای گلی لیگ مطرح شود. ترابی در دیدار برابر چین هم در دقایق کوتاهی که به میدان فرستاده شد، نشان داد که عطش زیادی برای گلزنی دارد و می تواند مهره ی موثری برای تیم ملی باشد.

با توجه به نیمکت نشینی و آسیب دیدگی برخی از بازیکنان تیم ملی این فرصت در اختیار این دو ستاره تیم ملی وجود دارد که در بازی‌های پیش رو در ترکیب تیم ملی به میدان بروند.