در راستای اجرای برنامه های سندتحول دادگستری استان تهران :

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان تهران واحد ستادی برتر در ۵ماهه اول سال۱۴۰۱معرفی شد.

دومین نشست فصلی شورای برنامه ریزی مدیران دادگستری کل استان تهران با حضور معاون اول قوه قضاییه، رئیس کل دادگستری استان تهران، دادستان عمومی و انقلاب تهران، قضات و معاونان دادگستری کل استان و دادستانی تهران برگزار شد.

image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش خبرگزاری ایپنا ،حجت الاسلام و المسلمین دکترمحمد مصدق معاون اول قوه قضاییه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان قدوسی، ‌رجایی و باهنر، بیان کرد: ایام متعلق به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است. پیاده روی اربعین نماد تجلی مسلمانان در مقابل استکبار است.

حجت‌الاسلام و المسلمین  مصدق ادامه داد: طبق گزارش‌هایی که دریافت کردم بحث اجرای دقیق سند تحول در تمام سطوح دادگستری کل استان تهران در حال پیگیری است.

وی با اشاره به جهاد تبیین گفت: باید در دستگاه قضایی جهاد تبیین در عملکرد مجموعه به بهترین نحو ممکن انجام شود چرا که مردم باید بدانند که در قوه قضاییه چه اقداماتی انجام می‌شود

در ابتدای نشست رئیس کل دادگستری استان تهران با  اشاره به اثرگذاری اقدامات دادگستری استان تهران در سطح کشور گزارشی از وضعیت دادگستری استان را ارائه کرد و گفت: مجموعه دادگستری استان تهران بزرگترین حوزه قضایی کشور است که با دارا بودن صلاحیت‌های گوناگون و متعدد از بعد محلی، ملی، کشوری از اثرگزاری بالایی در اجرای سیاستهای تحولی قوه قضاییه و دوام و قوام نظام حاکمیتی جمهوری اسلامی ایران دارد.

گفتنی است بر اساس ارزشیابی های به عمل امده و پیشنهاد هیئت ارزیابی کننده و در راستای تحقق اهداف پیش بینی شده در سند تحول قضاییه و برنامه های عملیاتی دادگستری استان تهران  ،

معاونت  اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران بخاطر اجرای کامل برنامه های تحول در ۵ماهه اول سال ۱۴۰۱  جزواحدهای ستادی برتر دادگستری استان تهران انتخاب گردید .

علی القاصی رییس کل دادگستری استان تهران از خدمات ارزنده جعفر داراب خانی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری با اهدا لوح تقدیر قدردانی  و تشکر کرد.

در نشست فصلی دادگستری کل استان تهران میزان پیشرفت برنامه های عملیاتی و سند تحول و تعالی قوه قضاییه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و حاضرین نقطه نظرات خود را در حضور رئیس کل دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب تهران بیان کردند.