آتش بازی فاینورد با درخشش جهانبخش/پیروزی منچستریونایتد در شب شکست سنگین لاتزیو + فیلم

هفته دوم مسابقات لیگ اروپا با پیروزی فاینورد و منچستریونایتد و شکست لاتزیو آغاز شد.

image_pdfimage_printچاپ خبر

در چارچوب هفته دوم مسابقات لیگ اروپا، از ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه، هشت دیدار همزمان برگزار شد.

در گروه E تیم منچستریونایتد با دو گل توانست میزبانش شریف مولداوی را شکست دهد. جیدون سانچو در دقیقه ۱۷ و کریستیانو رونالدو در دقیقه ۳۹ (پنالتی) گلزنان یونایتد در این مسابقه بودند.  

در دیگر دیدار این گروه، رئال سوسیه داد که هفته گذشته منچستریونایتد را شکست داده بود، در این هفته هم موفق شد تیم اومانیا نیکوزیای قبرس را با نتیجه دو بر یک شکست دهد و با شش امتیاز صدرنشین این گروه شود. در تیم قبرسی، کریم انصاری فرد ۶۵ دقیقه بازی کرد.

در گروه F، فاینورد هلند در شب درخشش علیرضا جهانبخش با شش گل اشتورم گراتش اتریش را در هم کوبید.   جهانبخش در این دیدار ۶۳ دقیقه بازی کرد و گل‌های اول و چهارم تیمش را به ثمر رساند. البته جهانبخش گل سوم را هم زد که توسط وار مردود شد.

در دیگر دیدار این گروه، لاتزیو با نتیجه عجیب پنج بر یک مغلوب میزبانش میتلند دانمارک شد تا همه تیم‌های این گروه سه امتیازی شوند.

در گروه هفتم، المپیاکوس یونان با سه گل از فرایبورگ شکست خورد و قره باغ آذربایجان با همین نتیجه نانت فرانسه را مغلوب کرد.

در گروه آخر هم موناکوی فرانسه با یک گل از فرانس واروش مجارستان شکست خورد و ترابوزان اسپور ترکیه با نتیجه دو بر یک از سد ستاره سرخ بلگراد عبور کرد.