افزایش سقف تعهدات فدراسیون پزشکی برای درمان ورزشکاران/ غرامت فوت ۶۰ میلیون تومان شد

سقف تعهدات فدراسیون پزشکی ورزشی برای درمان ورزشکاران آسیب دیده ۳ برابر شد.

image_pdfimage_printچاپ خبر

دکتر سید محمد بنی جمالی اظهار کرد: با تایید معاونت ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان تعرفه عضویت یکساله در کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی از ابتدای مهرماه ۱۴۰۱مبلغ ۷۰ هزار تومان تعیین شد.

او در این رابطه اضافه کرد: طبق مصوبه مجمع عمومی فدراسیون پزشکی ورزشی (۶ مردادماه ۱۴۰۱) که با حضور معاونت وزارت ورزش و جوانان تشکیل شد و طی آن موضوع تعیین تعرفه عضویت در کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی به هیات رئیسه فدراسیون تفویض شد.

هیئت رئیسه فدراسیون پس از کار کارشناسی دقیق از جمله بررسی افزایش هزینه‌های درمان ورزشکاران آسیب دیده بویژه در زمینه عمل‌های جراحی، نظر کارشناسی خود را در این خصوص به وزارت ورزش و جوانان پیشنهاد و این مهم با تایید معاونت ورزش قهرمانی و حرفه‌ای همراه شد.

دکتر بنی جمالی تصریح کرد: از طرفی با توجه به تاکید ریاست محترم فدراسیون مبنی بر به حداقل رساندن بار سنگین هزینه‌های درمان برای ورزشکاران، سقف تعهدات فدراسیون در سرفصل‌های مختلف بیش از سه برابر افزایش یافت و این گام مهمی در جهت جلب رضایت ورزشکاران عزیز می‌باشد.

سقف تعهدات از ۱۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به ۳۵ میلیون تومان افزایش یافت. (بیش از دو برابر)

هزینه تجهیزات و وسایل مصرفی جراحی و اتاق عمل از ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به ۲۰ میلیون تومان افزایش یافت. (بیش از سه برابر)

غرامت فوت از ۳۰ میلیون ۲۰۰ هزار تومان به ۶۰ میلیون تومان افزایش یافت. (دو برابر)

هزینه توانبخشی (فیزیوتراپی) از۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به ۶ میلیون تومان افزایش یافت.