واکنش حسن رنگرز به سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی

حسن رنگرز پس از انتخابش به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: برای ادای دین به کشتی پا به میدان گذاشتم.

image_pdfimage_printچاپ خبر

حسن رنگرز گفت: خدا را شاکرم که این توفیق را دارم که به عنوان یک عضو کوچک از جامعه‌ی کشتی به عنوان خادم در خدمت این عزیزان هستم. دو سال مأموریت بنده در ورزش استان مازندران امروز به پایان رسید و جا دارد از حمایت‌های موثر دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان و همراهی صمیمانه دکتر حسینی پور استاندار مازندران قدردانی کنم.

وی تصریح کرد: امیدوار هستم که مردم نجیب استان مازندران دو سال نوکری بنده را به عنوان کوچکترین عضو جامعه بزرگ ورزش استان پذیرا باشند و برای عزیزی که مسئولیت مدیرکل ورزش و جوانان مازندران به عنوان استان برترکشور در ورزش عهده دار می‌شود، آرزوی موفقیت دارم.

قهرمان جهان افزود: باورم این بود و هست که هرچه داریم از کشتی است و همه‌ی ما به کشتی دین داریم و هرجایی که کشتی به وجود ما نیاز دارد بایستی به عنوان یک سرباز و یک خادم هرآنچه داریم در طبق اخلاص بگذاریم و درخدمت باشیم.

وی ادامه داد: جا دارد صمیمانه از همه‌ی خدمات و افتخارات بی نظیر آقای محمد بنا تقدیر و تشکر کنم. در چند روز گذشته خیلی تلاش کردم به عنوان شاگرد خدمت برسم و کسب رخصت بکنم و از همین جا هم کسب رخصت می‌کنم و امیدوارم که زمینه بازگشت وی در کوتاه‌ترین زمان ممکن فراهم شود و قطعا بنده امانت دار این مهم خواهم بود و هرموقع که ایشان اراده کردند قدمشان را به عنوان بزرگ کشتی فرنگی روی چشم خواهم گذاشت. از محمد بنا تقاضا دارم که مجموعه‌ی کشتی فرنگی را از تجارب گرانبها و مشاوره‌های خود بی نصیب نکنند و منت او را می‌کشیم و می‌دانم که قلب ایشان برای کشتی می‌تپد و ما هم به عنوان یک شاگرد راهش را ادامه خواهیم داد.

دارنده مدال برنز جهان با بیان اینکه از رئیس فدراسیون و حمید سوریان اسطوره‌ی کشتی فرنگی ایران صمیمانه قدردانی می‌کنم، گفت: از اینکه دبیر و سوریان این فرصت مغتنم را برای کوچترین عضو از خانواده بزرگ کشتی فرنگی فراهم کردند تشکر می کنم و امیدوارم که در بضاعت خودم ادای دین کنم و با کمک خانواده خوب کشتی فرنگی کشور بتوانیم اتفاقات قشنگ را برای کشتی ایران رقم بزنیم و از همه‌ی خوب مردم کشورم التماس دعا دارم.

وی گفت: به هر شکل بنده بایستی روز‌های آتی شرایط تغییر و تحول را در ورزش استان مازندران فراهم کنم و طبیعی است که چند روزی را درگیر خواهم بود، ولی با توجه به اینکه رقابت‌های امید‌های جهان را در پیش داریم با فوریت کار را دنبال کرده و تا پایان هفته جاری اولین اردوی تیم فرنگی امید را برگزار می‌کنیم و با توجه به ضیق وقت دو اردو را به لحاظ فنی می‌توانیم برگزار کنیم و امیدواریم حضور شایسته‌ای را در این رقابت‌ها به مانند دو سال اخیر داشته باشیم.

رنگرز خاطرنشان کرد: از همه‌ی مردم خوب مازندران و همه‌ی کسانی که همکاری با من داشتند چه در اداره کل و هیئت‌های ورزشی و ورزشکاران صمیمانه قدردانی می‌کنم و هرآنچیزی که اتفاق افتاد که خوب بود ماحصل تلاش این عزیزان بود و اگر هم قصوری بود متوجه بنده بوده است و از همه حلالیت می‌طلبم.