بهسازی خوابگاه های مجموعه ورزشی انقلاب/ اعزام دو و میدانی کاران بیشمار به کویت!

رئیس فدراسیون دو و میدانی از بهسازی چمن و خوابگاه های مجموعه ورزشی انقلاب خبر داد.

image_pdfimage_printچاپ خبر

هاشم صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت بازسازی مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب اظهار کرد: طبق دستور وزیر ورزش و جوانان  در حال ترمیم و بازسازی مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب که جزو گنجینه‌های ارزشمند ما به حساب می‌آید هستیم. با تدابیری که در نظر گرفته‌ایم در حال بهسازی چمن به همراه خوابگاه‌ها هستیم تا بتوانیم شرایط خوبی برای برگزاری اردو‌های تیم ملی فراهم کنیم.

او افزود: به هر حال سال آینده دو و میدانی‌کاران باید در بازی‌های آسیایی و همچنین انتخابی المپیک حضور پیدا کنند و از این‌رو می‌خواهیم با نگاه و نظر مساعد شخص وزیر ورزش و جوانان اتفاقات خوبی برای این مجموعه ورزشی رقم بزنیم تا بتوانیم خانه دو و میدانی ایران را دوباره سر سبز کنیم.

رئیس فدراسیون دو و میدانی گفت: طبق برنامه تیم ملی نوجوانان در ۱۵ مهر ماه  به مسابقات کویت اعزام می‌شود. با توجه به اینکه این رویداد در کشور دوست و همسایه ما کویت است، با نظر اعضای کمیته فنی فدراسیون تصمیم گرفتیم نفرات زیادی شامل ۲۵ ورزشکار و   ۱۰ همراه را به کویت بفرستیم. به هر حال هدف از اعزام تعداد زیاد ورزشکاران به این مسابقات، توجه به رده‌های پایه و همچنین نگاه حمایتی به این عزیزان است و تلاش کردیم از نزدیک بودن کویت حداکثر استفاده را ببریم و با نفرات بیشمار به آنجا برویم.

صیامی افزود: اردو‌های دو و میدانی‌کاران  نوجوان از شهریور تدارک دیده شده و حدود یک ماهی است که آن‌ها در داخل اردو‌ها حضور دارند و خداراشکر از نظر رکوردی و آمادگی در وضعیت خوبی قرار دارند. البته هدف ما بیشتر نگاه حمایتی به این ورزشکاران است، زیرا توجه به رده‌های پایه اولویت اصلی ماست آن هم مخصوصأ دختران تا بتوانند با شرکت در این مسابقات، تجربه و انگیزه خوبی برایشان ایجاد شود تا به صورت جدی‌تر دو و میدانی را پیگیری کنند.

او درباره اینکه برنامه آمادگی و تمرینی احسان حدادی چطور است؟ اظهار کرد: احسان از هفته آینده تمرینات خود را آغاز خواهد کرد و فعلأ تمام برنامه‌های تمرینی این ورزشکار ارزنده در داخل کشور است. این رویه برای سایر ورزشکاران از جمله تفتیان هم مشابه است و چنانچه مسئولان کمیته‌ها بررسی کنند که ورزشکاران برای آمادگی بیشتر به اردو‌های برون مرزی فرستاده شوند حتما این مسئله را در دستور کار قرار خواهیم داد.

رئیس فدراسیون دو و میدانی گفت: در این شرایط سخت اقتصادی از لحاظ وضعیت مالی دچار مشکل هستیم، اما سعی کرده‌ایم کار را به شکلی پیش ببریم که دچار مشکل نشویم، اما باز نیاز به توجه بیشتر داریم. به هر حال دو و میدانی رشته اول المپیک است و سال آینده هم باید در مسابقات متعددی حضور پیدا کنیم که نیاز داریم بیشتر از قبل مورد توجه قرار بگیریم.