گفتگوی اختصاصی ایپنا،

ابراز رضایت سعیدی از برگزاری دوره های آموزشی گلف با حضور مدرس استرالیایی

رییس امور بین الملل فدراسیون گلف گفت: دوره های آموزشی زیر نظر مدرس استرالیایی به پایان رسید.

image_pdfimage_printچاپ خبر

محمد مهدی سعیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایپنا  ؛ در پایان کلاس‌های عمومی آموزشی ویژه‌ مربیان و بازیکنان گلف گفت: این دوره با حضور کیم بالدوین، مدرس استرالیایی انجمن حرفه‌ای گلف جهان (PGA) به مدت 12 روز و در سه سطح عمومی، ویژه مربیان و مدرسان و ویژه ملی پوشان برگزار شد.

وی در ادامه درباره سوابق این مربی استرالیایی بیان کرد: بالدوین مربی سطح اول انجمن گلف جهان است و 40 سال سابقه دارد، وی هم اکنون سرمربی تیم ملی سنگاپور است اما مسئولیت هدایت تیم های ملی نپال، اندونزی، مالزی و میانمار را  نیز در کارنامه سوابق خود دارد.

رییس امور بین الملل فدراسیون گلف درباره میزان رضایت شرکت کنندگان از برگزاری دوره های آموزشی گفت: استقبال خوبی از این دوره شد و شرکت کنندگان از تدریس مدرس استرالیایی رضایت کامل داشتند، تکنیک ها و تاکتیک های گلف آموزش داده شد، اطلاعات به روز رسانی شدند و روی روش تدریس کار شد، خود مدرس استرالیایی هم بسیار رضایت داشت هرچند از نظر وی در مدت 12 روز نمی توان معجزه کرد و باید برگزاری این دوره ها مداوم باشد.

وی اذعان داشت: تاکنون 3 یا 4 مدرس از خارج کشور به ایران آمده اند، از زمان حضور کیکاووس سعیدی به عنوان رئیس فدراسیون گلف، این دومین بار بود که مدرس بین المللی به ایران آمد، آخرین بار سال 1393 بود که مدرسی از کشور یونان به کشورمان آمده بود.

سعیدی که مسئولیت کمیته تشریفات مسابقات بین المللی گلف جام صلح و دوستی را نیز بر عهده دارد، درخصوص این پیکارها گفت: تمام تدارکات لازم مهیا شده، محل اسکان کشورهای خارجی مشخص است، مدرس استرالیایی هم از زمین های گلف بازدید کرد و در قوانین مسابقه نیز راهنمایی های لازم را به ما داشت امیدواریم مسابقه ای درخور نام ایران برگزار شود.

انتهای پیام/