گلایه بازیکن بسکتبال از جریمه های ۴۰ درصدی بی دلیل/ از خلف وعده فدراسیون تا انباشت بدهی تیم ها به بازیکنان

گارد رأس تیم پالایش نفت آبادان گفت: بر خلاف قول فدراسیون بسکتبال، تیم هایی که به بازیکنان بدهکار هستند اجازه پیدا کردند در لیگ حاضر شوند.

image_pdfimage_printچاپ خبر

سعید داور پناه گارد رأس پالایش نفت آبادان گفت: تیم‌ها از نظر فنی شبیه هم هستند به طوری که هیچ بازی راحتی در لیگ وجود ندارد و این را هم از روی نتایجی که در لیگ به دست می‌آید می‌توان متوجه شد. همه تیم‌ها برای کسب نتیجه به داخل زمین می‌آیند و هر تیمی که منسجم‌تر بوده و کمتر هم حاشیه داشته باشد، می‌تواند به نتیجه دلخواهش در لیگ برسد. ما هم روز به روز تمرین می کنیم تا شرایط خودمان را بهتر از قبل کنیم.

داورپناه تصریح کرد: متاسفانه هنوز موفق به دریافت مطالبات از فصول گذشته نشده‌ایم. واقعأ جای تعجب دارد، زیرا فدراسیون اعلام کرده بود تیم‌هایی که به بازیکنان خودشان بدهکار هستند تا زمانی که با بازیکنانشان تسویه حساب نکنند، اجازه حضور در لیگ ندارند، اما باز هم مشاهده می‌کنیم  که تیم‌ها در حال بازی هستند.

بازیکن تیم ملی بسکتبال در پایان خاطر نشان کرد: وضعیت قراردادی بدتر شده و نمی‌دانم علت این مسئله چیست. فکر می‌کنم تورمی هم که داریم مزید بر علت شده و به جای اینکه وضعیت قرارداد‌ها بهتر شود بدتر شده است. این درست نیست بازیکنان با تیم‌ها قرارداد منعقد کنند، اما پس از اینکه به نتایج دلخواه نرسند به دلایل بی جهت تصمیم بگیرند، حدود ۴۰ درصد از مطالبات بازیکنان را کاهش دهند تا از این طریق تمام تقصیرات را برای عدم نتیجه‌گیری به بازیکنان بیاندازند. باید فدراسیون به این مسئله ورود کرده  تا هیچ تیمی بی جهت نتواند بازیکنان را مشمول جریمه کند.