اردوی یونان در آماده سازی ما موثر است/ می‌خواهیم روی سکوی قهرمانی آسیا برویم

سهیل رستمیان گفت: اردوی یونان در روند آماده سازی تیم ملی واترپلو برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا تاثیرگذار است.

image_pdfimage_printچاپ خبر

سهیل رستمیان ملی‌پوش واترپلو در گفت و گو با  باشگاه خبرنگاران جوان  با  درباره شرایط اردویی تیم ملی واترپلو در اردوی یونان اظهار کرد:  تمرینات ما از روز سه‌شنبه هفته گذشته در ۲ نوبت و عصر در اردوی تدارکاتی یونان شروع شده است. تمرینات نوبت صبح بیشتر بر پایه انجام حرکات بدنسازی، شنا، تکنیکی و تاکتیکی پایه‌ریزی شده و در عصر نیز با تیم‌هایی بازی داریم که در اینجا حضور دارند.

او افزود: برای هفته جاری هم یک تورنمنت با حضور تیم‌های خوب و باکیفیت برنامه‌ریزی شده که مطمئنا در روند آماده‌سازی ما بسیار تاثیرگذار است. خداراشکر اردوی خوبی بوده و همه چیز برای ما مهیا است تا تمرینات خوبی داشته باشیم و به آمادگی صددرصدی برسیم. پس از بازگشت به ایران حدود ۸ تا ۹ روز فرصت داریم در تهران ادامه تمرینات را پیگیری کنیم تا با بهترین شرایط ممکن به سمت تایلند برویم.

ملی‌پوش واترپلو درباره اینکه چه نظری درباره قرعه‌کشی قهرمانی آسیا دارد، گفت: طبق قرعه‌کشی انجام شده گروه ما ۶ تیمی است و باید یک بازی بیشتر از گروه مقابل انجام بدهیم. به نظرم گروه به نسبت متعادلی داریم و هدف ما این است تا در قهرمانی آسیا روی سکو برویم و یک مدال خوشرنگ کسب کنیم. از هیچ حریفی ترسی نداریم و می‌رویم تا هر دیدار را با برد پشت سر بگذاریم. هر بازی برای ما حکم فینال دارد. همه چیز از طرف خود فدراسیون و همچنین کادرفنی تیم ملی مهیا است تا یک افتخار آفرینی دیگر داشته باشیم. امیدوارم همه چیز به خوبی پیش برود و بتوانیم با یک مدال خوب به کشورمان بازگردیم.