پرداخت حقوق معوقه شمشیربازان بر اساس نتایج

علیرضا پورسلمان گفت: حقوق معوقه شمشیربازان را براساس نتایجشان این هفته به حسابشان واریز می‌کنیم.

image_pdfimage_printچاپ خبر

علیرضا پور سلمان سرپرست فدراسیون شمشیربازی  درباره وضعیت  تیم ملی بزرگسالان اظهار کرد: از ابتدای سال میلادی به دنبال این هستیم تا برنامه‌ریزی مناسبی در تیم‌های ملی بزرگسالان داشته باشیم. بر همین اساس  یک تیم برنامه‌ریز را مامور کردیم که متشکل از چند مربی و همچنین کارشناس هستند و من هم از نزدیک پیگیر مسائل هستم. موضوع بعدی بحث تجهیزات برای هیئت‌های  استانی و همچنین تأمین وسایل رقابتی و مسابقه‌ای است و تصمیم داریم از طریق منابع بخش خصوصی و همچنین پولی که از طرف وزارت ورزش به ما تزریق می‌شود این موارد را در دستور کار خودمان قرار دهیم.

پورسلمان بیان کرد: البته در کنار این موارد، نشست‌های فنی و کارشناسی خوبی برای رسیدن به کسب سهمیه المپیک انجام دادیم تا به این امر مهم برسیم. مهم‌تر از همه برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون شمشیربازی است که باید خیلی زود شرایط را برای برگزاری مجمع فراهم کنیم.

پورسلمان درباره اینکه آیا حقوق معوقه شمشیربازان پرداخت می‌شود؟ گفت: حقوق معوقه شمشیربازان این هفته پرداخت می‌شود. البته بنا داریم هر کسی بتواند نتیجه بهتری بگیرد از لحاظ حقوقی شرایط مناسب‌تری برای او فراهم کنیم.

او تصریح کرد: برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای علی پاکدامن ملی‌پوش مطرح اسلحه سابر در نظر گرفته شده تا او به جایگاه بهتری در رنکینگ جهانی برسد. تلاش می‌کنیم در هفته جاری با حضور مربی تیم ملی، برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای علی پاکدامن داشته باشیم تا در رقابت‌ها و اردو‌های بیشتری حضور پیدا کند. او باید آمادگی خودش را افزایش دهد تا در رقابت‌های مختلف بهترین عملکرد ممکن را داشته باشد.

سرپرست فدراسیون شمشیربازی در پایان گفت: خوشبختانه کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش از جمله حمید سجادی نگاه ویژه‌ای به رشته شمشیربازی دارند و ما باید از این فرصت‌ها بیشتر استفاده کنیم تا بتوانیم جایگاه شمشیربازی را ارتقا دهیم.