واقعا بازیکن ملوان را در محوطه جریمه نزدم/ داور اروپایی قضاوت کرد

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: زمانی که بازیکن ملوان به من نزدیک شد خودم را عقب کشیدم و برخوردی با او نداشتم.

image_pdfimage_printچاپ خبر

او درباره اینکه آیا در صحنه جنجالی بازی برخوردی با مهدی مومنی داشت؟ گفت: وقتی اتفاقاتی می‌افتد یک مربی می‌گوید من مربیگری نمی‌کنم، اما همانجا به مهدی مومنی گفتم واقعا نزدمت! صد در صد همه فیلم را دیدند و قبل از اینکه به من برسد، افتاد. البته ۲ نفر از بازیکنان ما او را سد کرده بودند و من هم وقتی به مهدی نزدیک شدم، می‌دانستم هیچ راهی جز برخورد با من ندارد. اگر دقت کنید می‌بینید کاملا خودم را عقب کشیدم.

دروازه‌بان پرسپولیس تصریح کرد: علی صفایی امروز داوری فوق‌العاده‌ای انجام داد و در صحنه‌هایی که اجازه می‌داد تیم‌ها بازی کنند، حس می‌کردم داور را از آن طرف آب آورده‌اند و واقعا اروپایی داوری کرد. به بازی خیلی سرعت می‌داد و کمتر داوری را دیده‌ام که این خطا‌ها را بگیرد.

بیرانوند درباره اینکه در صحنه‌ای از بازی به کادرفنی گفت لوکادیا را تعویض کنید، زیرا پرسپولیس با او ۱۰ نفره بازی می‌کند، اما این بازیکن ۳، ۲ دقیقه بعد گلزنی کرد، گفت: منظور من یکی از بازیکنان دیگرمان بود که مصدوم شده بود و به من گفت نمی‌توانم بازی کنم. من هم گفتم کاش او را تعویض کنند و به بازیکنان گفتم ۱۰ نفره بازی می‌کنیم، اما در نهایت همان بازیکن ۱۰۰ دقیقه برای ما بازی کرد! بعد از بازی هم به خودش گفتم واقعا از عملکردش راضی نبودم!

او درباره  اینکه اگر علی صفایی آن صحنه را پنالتی می‌گرفت باز هم از او تعریف می‌کرد؟ گفت: وقتی پنالتی نبود، چرا باید بگیرد. شک نکنید اگر پنالتی هم می‌گرفت از  او تعریف می‌کردم، زیرا یکی از بهترین داوران ایران است. اصلا نباید به من کارت می‌داد، اما داد. با این وجود باز هم از صفایی تعریف می‌کنم.   همه هم دیدند آن صحنه پنالتی نبود.

دروازه‌بان پرسپولیس درباره اظهارنظر مهدی مومنی مبنی بر اینکه آن حرکت پنالتی بود، گفت: حتما صحنه را ندیده است.

بیرانوند درباره وضعیت کمر خودش، گفت: این موضوع را مقداری شلوغ می‌کنند. نمی‌دانم کمر من چه مشکلی دارد.

او درباره  اینکه سرمربی تیم ملی مقداری این موضوع را حساس کرده است، عنوان کرد: فیله بینی‌ام مقداری گرفته است. مشکلی ندارم و خیال‌تان راحت باشد که با تمام قوا به جام جهانی می‌روم.