اردوی احسان حدادی در مشهد برگزار می شود/ از پیرجهان به عنوان سرباز قهرمان استفاده می کنیم

هاشم خزایی گفت: احسان حدادی تمرینات خود را در روزهای آینده در مشهد شروع می کند.

image_pdfimage_printچاپ خبر

هاشم خزایی دبیر فدراسیون دو و میدانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره شرایط فعلی فدراسیون اظهار کرد: در این مدت جلسات کارشناسی با گرایش‌های مختلف چه در بخش آقایان و چه بخش بانوان داشتیم، البته هنوز هم خروجی کار با جلسات ادامه دارد و ان شاالله بتوانیم به صورت یک برنامه مدون کار را به شکلی که در شان و شخصیت این رشته است پیش ببریم. برنامه‌ها را تقدیم رئیس فدراسیون خواهیم کرد تا ضمن ملاحظه و رهنمود‌ها با حمایت او این برنامه‌ها را پیش ببریم.

او درباره شرایط آمادگی احسان حدادی  گفت: حدادی ظرف روز‌های آینده تمرینات خود را در شهر مشهد مقدس آغاز می‌کند و طبق شرایط یک اردوی بیست روزه در آنجا خواهد داشت. تمام برنامه‌های این قهرمان ارزنده ما بیشتر در داخل خود کشور است البته بعضی از مواقع  در صورت نیاز برای حضوری با کیفیت در بازی‌های آسیایی نیاز است در یکسری مسابقات سطح بالای اروپایی حضور پیدا کند تا روند آماده‌سازی او به شکل بهتری دنبال شود. البته وظیفه داریم تا از این قهرمان نامی دو و میدانی بهترین حمایت را داشته باشیم تا در هانگژو بتواند بهترین عملکردش را داشته باشد و بار دیگر برای دو و میدانی افتخارآفرینی کند.

دبیر فدراسیون دوومیدانی درباره اینکه تکلیف مربی حدادی چه می‌شود، گفت: در حال حاضر چیزی مشخص نیست، زیرا مربی او مک ویلکینز چه برای حضور در ایران و چه ارائه خدمات غیر حضوری از جمله ارائه برنامه به حدادی مبالغ متفاوتی درخواست کرده و به همین دلیل هنوز هم به تفاهمنامه نهایی نرسیده‌ایم. البته باز همه چیز به نظر رئیس فدراسیون برمی‌گردد تا چه تصمیماتی را اتخاذ کند.

خزایی درباره شرایط تفتیان گفت: طبق آخرین صحبتی که با تفتیان داشتم او هنوز تمریناتش را شروع نکرده و در حال استراحت کردن است. او قرار است به زودی به تهران بیاید.  البته تفتیان و فصیحی برنامه‌های خودشان را به ما ارائه داده‌اند تا جایی که امکانش است و بحث حقوقی اجازه دهد از آن‌ها حمایت خواهیم کرد.

او درباره شرایط پیرجهان برای حضور در خدمت مقدس سربازی اظهار کرد: پیرجهان درگیر کار‌های حضورش در خدمت مقدس سربازی است و ما هم در حال تدوین بهترین برنامه‌ریزی هستیم تا بتوانیم به عنوان سرباز قهرمان از او استفاده کنیم. به همین دلیل او  در حال بررسی تمام راهکار‌ها است تا راحت‌تر بتواند به تمریناتش ادامه دهد.