برگزاری مجمع فدراسیون ووشو با حضور پولادگر

مجمع فوق العاده ووشو با حضور محمد پولادگر معاون وزیر ورزش امروز برگزار شد.

image_pdfimage_printچاپ خبر

مجمع فوق‌العاده فدراسیون ووشو  امروز (یکشنبه) یک آبان ماه به ریاست سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان به صورت وبیناری در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در این مجمع علاوه بر امیرصدیقی رئیس فدراسیون ووشو، فرهادیان مدیرکل دفتر امور مشترکین فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان و سایر اعضای مجمع عمومی فدراسیون حضور داشتند.

همچنین مهدی علی‌نژاد عضو هیئت رئیسه فدراسیون بین‌الملی ووشو و محمدرضا نصیری‌نژاد سرپرست دبیرکلی انجمن بین‌المللی کوراش به عنوان اعضای مجمع فدراسیون ووشو در نشست امروز حضور داشتند.

در مجمع امروز اساسانامه فدراسیون ووشو مورد تائید و تصویب مجمع قرار گرفت. همچنین نحوه ثبت‌نام و رای‌گیری برای داوطلبین پست‌های هیئت رئیسه و کمیسیون‌های ورزشکاران، مربیان و داوران مورد تائید و تصویب مجمع فدراسیون ووشو قرار گرفت.

امیرصدیقی، رئیس فدراسیون ووشو اظهار کرد: سال آینده بازی‌های آسیایی را پیش رو داریم که برای ما حائز اهمیت است که حمایت کاملی از فدراسیون صورت بگیرد. همچنین فدراسیون ووشو در آبان‌ماه و آذرماه سال جاری ۲ اعزام مهم به ترتیب در کوراش (قهرمانی جهان هند) و ووشو (قهرمانی جوانان جهان اندونزی) داریم که این مسابقات به دلیل داشتن رنکینگ، اهمیت بسیاری بالایی برای فدراسیون ووشو دارند؛ زیرا نتایج این پیکار‌ها می‌توانند در بازی‌های آسیایی پیش رو تاثیر مستقیمی داشته باشند.

همچنین سیدمحمدپولادگر معاون وزیر ورزش و جوانان در این مجمع اظهار کرد: سال آینده بازی‌های آسیایی برگزار می‌‎شود و ووشو جزو فدراسیون‎‌های گروه یک ورزش کشوردر این بازی‌ها است. ما از ووشو به مانند گذشته توقع مدال‌آوری و درخشش در بازی‌های آسیایی پیش‌‎رو را داریم و به طور قطع و کامل از این فدراسیون حمایت خواهیم کرد.

او ادامه داد: علاوه بر ووشو، ما توجه ویژه‌ای به کوراش خواهیم داشت و امیدواریم این رشته ورزشی هم به مانند ووشو در بازی‎‌های پیش رو موفق و مدال‌آور باشد. در مورد ۲ اعزام هم باید بگویم که تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا اعزام‌های فدراسیون ووشو صورت بگیرد.