کریمیان: نفر اول تورنمنت ترکیش ایرلاین به مسابقات جهانی اعزام می شود

سرپرست تورنمنت ترکیش ایرلاین گفت: نفر اول رقابت ها به مسابقات جهانی ترکیش ایرلاین اعزام می شود و به سایر نفرات جوایز نفیسی ارائه می شود.

image_pdfimage_printچاپ خبر

حسن کریمیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایپنا؛ بیان کرد:  دومین تورنمنت گلف ترکیش ایرلاین با مشارکت خانه گلف مجموعه ورزشی انقلاب در زمین گلف این مجموعه در حال برگزاری است، این مسابقات از ساعت 9 و 30 دقیقه امروز آغاز شده است و تا ساعت 17 تکلیف نفرات برتر مشخص می شود.

وی توضیح داد:  در این تورنمنت 45 نفر از سفرا و ورزشکاران گلف(اعضای گلف مجموعه ورزشی انقلاب) حضور دارند که هیچ کدام از آنها نفراتی نیستند که در رقابت های بین المللی جام صلح و دوستی که به میزبانی ایران برگزار شده بود، حضور داشتند؛ در پایان نفر اول به مسابقات جهانی ترکیش ایرلاین اعزام خواهد شد و به سایر نفرات جوایز نفیسی اهدا می شود.
سرپرست تورنمنت ترکیش ایرلاین اعلام کرد: زکریا کوروچام مدیر تهران شرکت ترکیش ایرلاینز و سفیر ترکیه در ایران نیز در حاشیه این مسابقات حضور دارند.

لازم به ذکر است، این مسابقات از سال ۲۰۱۳ به صورت متوالی در حال اجرا می باشد و تور سراسر دنیای این مسابقات هر ساله در ۱۰۰ شهر دنیا برگزار می شود.