وب‌سایت رسمی باشگاه اسپانیایی رئال مادرید در گزارشی که از دیدار کهکشانی ها برابر ژیرونا داده است، با اشاره به صحنه بحث‌برانگیز داوری، ادعا کرده است که پیروزی از رئال مادرید دزدیده شده است. در این صحنه، درحالی که رئال مادرید با گل دقیقه ۷۰ وینیسیوس جونیور پیش افتاده بود، داور چند دقیقه […]

image_pdfimage_printچاپ خبر

وب‌سایت رسمی باشگاه اسپانیایی رئال مادرید در گزارشی که از دیدار کهکشانی ها برابر ژیرونا داده است، با اشاره به صحنه بحث‌برانگیز داوری، ادعا کرده است که پیروزی از رئال مادرید دزدیده شده است. در این صحنه، درحالی که رئال مادرید با گل دقیقه ۷۰ وینیسیوس جونیور پیش افتاده بود، داور چند دقیقه پس از گل رئال مادرید، علیه این تیم اعلام پنالتی کرد.

رئال مادرید در گزارش خود در این خصوص نوشته است:بازی در دقیقه ۷۷ به علت آن‌چه خطای هند آسنسیو خوانده می‌شود متوقف شد. تصاویر نشان می‌دهند که توپ در ابتدا به شکم بازیکن برخورد کرده است، اما پس از بازبینی تصویر توسط داور، او اعلام پنالتی کرد تا استواری کار را به تساوی بکشاند.

داوری این بازی مورد انتقاد کارلو آنچلوتی نیز قرار گرفت و او پنالتی گرفتن این صحنه را موضوعی من درآوردی اعلام کرد. هم‌چنین در دقایق پایانی، رودریگو گل دوم رئال مادرید را به ثمر رساند، اما داور با خطا گرفتن، این گل را رد کرد و دقایقی بعد تونی کروس به علت دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد. علی‌رغم تساوی، رئال مادرید هم‌چنان صدرنشین لالیگاست.