رقابت‌های فوتبال ساحلی بین قاره‌ای از دهم آبان در سواحل جمیرای دوبی آغاز می‌شود. سازمان جهانی فوتبال ساحلی، با همکاری کمیته فوتبال ساحلی فیفا که به این سازمان ناظر و داور می‌دهد، رقابت‌های بین قاره‌ای را هر ساله در دوبی میزبانی می‌کند. رقابت‌ها در دو گروه برگزار می‌شود. در گروه اول تیم‌های ملی […]

image_pdfimage_printچاپ خبر

رقابت‌های فوتبال ساحلی بین قاره‌ای از دهم آبان در سواحل جمیرای دوبی آغاز می‌شود. سازمان جهانی فوتبال ساحلی، با همکاری کمیته فوتبال ساحلی فیفا که به این سازمان ناظر و داور می‌دهد، رقابت‌های بین قاره‌ای را هر ساله در دوبی میزبانی می‌کند. رقابت‌ها در دو گروه برگزار می‌شود. در گروه اول تیم‌های ملی فوتبال ساحلی امارات، عربستان، برزیل و اسپانیا قرار دارند و در گروه دوم تیم‌های ملی فوتبال ساحلی ایران، آمریکا، ژاپن و پاراگوئه همگروه شده اند.

تیم ملی فوتبال ساحلی در این رقابت‌ها با هدایت علی نادری، کاپیتان اسبق و پرافتخار تیم ملی فوتبال ساحلی به دوبی خواهد رفت. نادری که اصالتا اصفهانی است از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ساحلی ایران است که افتخارات زیادی را با تیم ملی فوتبال ساحلی بدست آورده است.

بر اساس تاریخی که این سازمان اعلام کرده است، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران، ساعت ۱۹:۳۰ روز سه شنبه دهم آبان به وقت تهران، به مصاف تیم ملی فوتبال ساحلی پاراگوئه می‌رود. برنامه بازی‌ها طوری است که رقابت‌ها بدون استراحت است و یک روز بعد یعنی ساعت ۱۹:۳۰ روز چهارشنبه یازدهم آبان به وقت تهران، ایران در یک بازی حساس به مصاف تیم ملی فوتبال ساحلی آمریکا خواهد رفت. پس از بازی حساس ایران و آمریکا در روز پنج شنبه و در همان ساعت بازی یعنی ۱۹:۳۰ به وقت تهران، ایران با رقیب سنتی اش ژاپن دیدار خواهد کرد.

در صورت صعود از گروه یعنی اول یا دوم شدن تیم‌های اول و دوم هر گروه استراحت خواهند کرد، اما اگر ایران سوم یا چهارم گروهش شود، روز جمعه هم بازی خواهد داشت. چهار تیم سوم و چهارم هر دو گروه برای کسب رتبه‌های پنجم تا هشتم رقابت خواهند کرد و تیم‌های سوم هر گروه با تیم‌های چهارم پلی آف برگزار می‌کنند. برنده‌های این بازی در روز فینال یعنی یکشنبه ۱۵ آبان در دو بازی برای کسب رتبه‌های هفتم و هشتم و همچنین پنجم و ششم از ساعت ۱۵:۳۰ و ۱۶:۴۵ به مصاف هم می‌روند.

برنامه مسابقات بین قاره‌ای ۲۰۲۲ فوتبال ساحلی

بازی‌های نیمه نهایی روز شنبه چهارده آبان از ساعت ۱۸:۱۵ و ۱۹:۳۰ آغاز می‌شوند تا تکلیف تیم‌های فینالیست و برگزار کننده بازی رده بندی مشخص شود. بازی فینال این رقابت‌ها روز یکشنبه ۱۵ آبان از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران برگزار می‌شود و پیش از فینال، بازی رده بندی ساعت ۱۸:۱۵ همان روز برگزار خواهد شد.

قرار است مراسم بهترین‌های سال فوتبال ساحلی جهان که هر ساله توسط سازمان جهانی فوتبال ساحلی برگزار می‌شود، روز ۱۳ آبان برگزار شود و این رشته بهترین هایش را در سالی که گذشت بشناسد.