ارمغانی: در سالن آزادی احساس غربت می‌کردیم

سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: با حضور چینی‌ها در سالن مسابقه خیلی احساس غربت می‌کردیم و این موضوع حتما در کار ما تاثیرگذار بوده است.

image_pdfimage_printچاپ خبر

سعید ارمغانی سرمربی تیم بسکتبال کشورمان پس از شکست مقابل چین اظهار داشت: به چین تبریک می‌گویم. آن‌ها فوق العاده پرتاب ۳ امتیازی زدند. ما واقف هستیم که چین چه سرمایه و چه انرژی را در بسکتبال می‌گذارد و در لیگ و تیم ملی‌شان خیلی پیشرفت کرده‌اند. خیلی امیدوار بودیم که ببریم، اما نشد.

وی در مورد کنترل حدادی از سوی چینی‌ها گفت: حامد، چون در چین بازی می‌کند او را خیلی خوب می‌شناختند. با خطا‌های زیادی او را کنترل کردند و خیلی از خطا‌ها هم گرفته نشد.

سرمربی تیم ملی بسکتبال عنوان کرد: آن‌ها در آخر بازی شوت‌های سه امتیازی کشنده زدند و بازی را بردند.

ارمغانی در مورد ادامه رقابت‌ها گفت: هنوز امید داریم، سه بازی داریم و استرالیا هم برگزار نمی‌شود و با چین و ژاپن هم باید بازی کنیم و در خانه آن‌ها هم امیدوار هستیم.

وی در مورد حضور پرشور چینی‌ها در سالن گفت: واقعیت این است که خیلی احساس غربت می‌کردیم و این موضوع حتما در کار ما تاثیرگذار بوده است.

ارمغانی با اشاره به اینکه بچه‌ها جوانمردانه بازی کردند و تمام تلاش خود را کردند، گفت: باید بدانیم که بازی برد و باخت دارد.

وی در خصوص نیامدن استرالیا به ایران گفت: ما هیچ شرایط خاصی نداریم که بخواهیم بازی کنیم. چین هم امشب در تهران بازی کرد و ۲۰۰ تا هم تماشاگر داشت. استرالیا بدون هیچ دلیلی حاضر نشده با ایران بازی کند و این تصمیم آن‌ها است و امیدوارم فیبا تصمیم خوبی بگیرد و بازی به نفع ما شود.

سرمربی تیم ملی بسکتبال در خصوص عملکرد داوران گفت: باید فیلم بازی را ببینیم، در یکی دو صحنه چینی‌ها خطای دبل کردند و داور ندید و عجیب بود. امیدوارم داوران اگر اشتباهی هم‌کردند بدون قصد و غرض بوده باشد.