وحید امیری مشتری خارجی پیدا کرد

يک تيم خارجي خواهان به خدومت گرفتن وينگر پرسپوليس شده است. به گزارش خبرگزاری ایپنا ،مهاجم پرسپوليس که براي سرخپوشان در ليگ شانزدهم و ليگ قهرمانان آسيا بازي‌ها خوبي را به نمايش گذاشته با پيشنهاد يک تيم خارجي رو به رو شده است. اولين خريد پرسپوليسي‌ها در نقل و انتقالات ستاره سياه پوست نيجريه‌اي […]

image_pdfimage_printچاپ خبر

يک تيم خارجي خواهان به خدومت گرفتن وينگر پرسپوليس شده است.

به گزارش خبرگزاری ایپنا ،مهاجم پرسپوليس که براي سرخپوشان در ليگ شانزدهم و ليگ قهرمانان آسيا بازي‌ها خوبي را به نمايش گذاشته با پيشنهاد يک تيم خارجي رو به رو شده است.
اولين خريد پرسپوليسي‌ها در نقل و انتقالات ستاره سياه پوست نيجريه‌اي بود و با پيوستن گادوين منشا به جمع شاگردان برانکو، موجب مي‌شود پرسپوليس در خط حمله ترافيک سنگيني را روي نيمکت داشته باشد.

با پيوستن منشا جا براي ديگر مهاجمان اين تيم کم خواهد شد و وحيد اميري که در اين فصل در پست غيرتخصصي مهاجم براي اين تيم به ميدان رفته با چالش بزرگي مواجه خواهد شد. حضور منشا زوج اين مهاجم نيجريه‌اي و مهدي طارمي را تشکيل خواهد داد و اميري بالطبع بايد در پست مياني به ميدان برود. با اين حال در پست خط مياني نيز سرخپوشان کمال کاميابي نيا، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و سروش رفيعي را در اختيار دارند که هماهنگي بين آنها به نقطه قوت اين تيم تبديل شده است.

اميري که دوست ندارد تلاش سه ساله اخيرش براي حضور در تيم ملي و تجربه جام جهاني با نيمکت نشيني احتمالي در فصل آينده کاهش يابد اکنون در تکاپوي تصميم جديدي است و بايد ديد راهي باشگاه خارجي که پيشنهاد داده خواهد شد يا خير.