کری خوانی ستاره ولز در آستانه جام جهانی

مدافع مشهور ولز در آستانه جام جهانی برای رقیبانش کری خواند.

image_pdfimage_printچاپ خبر

بن دیویس، مدافع مشهور و باتجربه تیم ملی ولز مدعی شد که همراه با اژد‌ها می‌خواهد کاری متفاوت در جام جهانی دهد.

تیم ملی ولز که موفق شده پس از ۶۴ سال به جام جهانی راه یابد، تصمیمی جدی دارد تا در این دوره کیفیت خود را اثبات کنند و نشان دهند که لایق حضور در این رقابت را دارند.

بن دیویس، بازیکنی که در تاتنهام سالیان سال درخشیده و توانسته تجارب خوبی بدست آورد در خصوص بازی در جام جهانی صحبت کرد.

ستاره ولز گفت: پس از کاری که در یورو ۲۰۱۶ انجام دادیم این حس را دارم که باید در جام جهانی بدرخشیم و قدم بعدی ما عملکردی مثبت در قطر است.

وی ادامه داد: حضور در جام جهانی بدین معناست که می‌توانیم و این شانس را داریم که کاری خاص انجام دهیم. کاری که نمی‌توان توصیفش کرد و از حسش حرف زد. یورو ۲۰۱۶ برای همه ما رقابتی متفاوت بود. تجربه‌ای جالب بدست آوردیم، زیرا در تمامی اروپا سفر کردیم تا در یک رقابت بزرگ بازی کند. همه چیز در یورو ۲۰۱۶ برای ما متفاوت بود.

دیویس گفت: حس کنونی ما هم همین است. اکنون قرار است در جامی رقابت کنیم که پیش از این در آن حضور نداشتیم. راستش را بگویم، موفقیت برای تیم ملی ولز همین بود که در این جام جهانی حضور داریم، اما این بدین معنا نیست که انگیزه نخواهیم داشت.

ستاره تیم ملی ولز تصریح کرد: ما انگیزه زیادی داریم تا در این رقابت کاری بزرگ انجام دهیم. می‌خواهیم تا آنجا که می‌شود با ولز پیش برویم و به مراحل پایانی راه یابیم. من تمام تمرکزم را روی این موضوع گذاشته‌ام تا در این رقابت عملکردی عالی داشته باشیم.

تیم ملی ولز در تاریخ جمعه ۴ آذر با تیم ملی کشورمان روبه‌رو خواهد شد.