می توانیم برابر تیم کره جنوبی شکست ناپذیر باشیم

علی پاکدامن گفت: باید بپذیریم که برد برابر تیم شمشیربازی کره جنوبی سخت است، اما ما می‌توانیم برابر این تیم شکست ناپذیر شویم.

image_pdfimage_printچاپ خبر

علی پاکدامن کاپیتان تیم ملی شمشیربازی درباره  عملکردش در بخش تیمی جام‌جهانی شمشیربازی سابر الجزایر اظهار کرد: خداراشکر پس از درخشش در کشور‌های اسلامی که  همراه با مدال طلا ما بود در الجزایر هم توانستیم بازی‌های خوبی انجام دهیم و ماحصل آن این شد نتیجه خوبی بگیریم، بیشتر از همه به این مدال نیاز داشتیم و ثابت کردیم همچنان تیم خوبی هستیم. به هر حال تیم آلمان تیم جوانی شده و بازیکنان خوبی هم در اختیار دارد، اما خداراشکر توانستیم آن‌ها را ببریم. اینکه در اولین مسابقه فصل توانستیم مدال بگیریم، نشان دهنده این است کارمان را به خوبی انجام داده‌ایم. تمام برنامه و هدف ما این است تا بتوانیم در ادامه روند به همین شکل مسیر را ادامه دهیم تا این نتایج خوب را ادامه دهیم.

او درباره شکست مقابل کره‌جنوبی گفت: به هر حال   تیم کره جنوبی در ۲۷ مسابقه  در ۲ سال گذشته  به مدال رسیده و تنها شاید یک یا ۲ مسابقه  بوده به مدال نرسیدند، باید بپذیریم بردن آن‌ها سخت است، اما خداراشکر توانستیم این کار را انجام بدهیم و یک بازی خوب با آن‌ها انجام دهیم. کره‌جنوبی به جایگاهی رسیده است که تیم‌ها می‌خواهند مقابل آن با اختلاف زیادی نبازند، اما ما در فینال مقابل آن‌ها از پیش بازنده نبودیم و به طور حتم اگر همین روند را ادامه دهیم، می‌توانیم در برابر  آن‌ها شکست‌ناپذیر شویم.

کاپیتان تیم ملی شمشیربازی درباره اینکه آیا از نتیجه خود در الجزایر راضی است یا خیر، گفت: من در بخش انفرادی در ۲ بازی نخست خوب بودم و خیلی آماده بودم و این حس را داشتم تا به مدال برسم و اگر مقابل بولاد اشتباه نمی‌کردم، می‌توانستم حتی او را هم ببرم، اما  اشتباه بچه‌گانه کار دستم داد. در مجموع از خودم راضی هستم، اما فکر می‌کنم، می‌توانم بهتر کارم را انجام دهم. می‌خواهم در گرندپری فرانسه به روند روبه رشد نتایجم همچنان ادامه دهم.

پاکدامنگفت: در تمام این مدت قربانی در اردو‌ها برای ما زحمات زیادی کشیده که منتج به کسب نتایج خوب شده و از این بابت از او کمال تشکر و قدردانی را دارم