قاسمپور: سخت ترین بازی تیم ملی برابر تیم انگلیس است/ امیدوارم اتفاقات به نفع فوتبال کشورمان باشد

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال گفت: بازی سختی برابر تیم ملی انگلیس داریم و امیدوارم اتفاقات به نفع ما رقم بخورد.

image_pdfimage_printچاپ خبر

ابراهیم قاسمپور بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال درباره بازی تیم ملی فوتبال ایران برابر  تیم ملی انگلیس در جام جهانی قطر اظهار کرد: به نظرم سخت‌ترین بازی تیم ملی برابر تیم ملی انگلیس است. ما در ارسال  به کناره‌ها و ضربات سر  مشکل داریم و همین موضوع شاید برابر تیم انگلیس دردسر ساز شود.

او ادامه داد:  البته این طور نیست که تیم‌های آمریکا و ولز را ضعیف حساب کنیم، اما آن‌ها نتایج خوبی در بازی‌های تدارکاتی نگرفتند و شانس نتیجه گیری برابر این تیم‌ها را داریم. همچنین  تیم ملی فوتبال کشورمان در سال‌های گذشته نتایج خوبی برابر تیم ملی آمریکا گرفته و ما از لحاظ روحی و روانی نسبت به این تیم برتری داریم. بازی با تیم ملی ولز برابر تیم اوکراین هم دیدم، اما به نظرم این تیم شایسته برد در این بازی نبود. امیدوارم اتفاقاتی در جام جهانی برایمان رخ بدهد که  به نفعمان باشد.

قاسمپور درباره راهکار تیم ملی فوتبال ایران برابر تیم ملی انگلیس گفت: سیستم و تفکرات کی روش مشخص است.   به طور حتم تیم ملی فوتبال برابر انگلیس یک فوتبال تدافعی ارائه می‌دهد و دلخوش به ضد حملات خواهد بود تا براساس اتفاقات فوتبالی نتیجه لازم را بگیرد.

پیشکسوت فوتبال درباره اینکه تیم ملی فوتبال ایران به مرحله دوم جام جهانی قطر صعود می‌کند، بیان کرد:  یکسری عوامل و فاکتور‌ها در این باره نقش دارند. سخت‌ترین بازی ما با تیم ملی انگلیس است و ۲ بازی دیگر سبک‌تر  از انگلیس هستند. اگر تیم ملی فوتبال برابر انگلیس بازنده بیرون نیاید شانس صعود به مرحله بعدی را داریم.

او درباره شرایط بازی‌های جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین  که خودش حضور داشت نسبت به  جام جهانی قطر گفت:  اصلا قابل قیاس نیست و شرایط  از زمین تا آسمان فرق می‌کند. تدارکات  خوبی برای اولین حضور ما در جام جهانی فراهم شده بود و در تونمنت فرانسه و اسپانیا شرکت کردیم. البته ما تجربیات نسل فعلی را نداشتیم و اکنون با جستجو در اینترنت تمام اطلاعات تیم حریف و بازیکنان به دست می‌آید و این موضوع در شناخت تیم‌ها تاثیرگذار است و روی نقاط ضعف و قوت می‌توانند کار کنند. همچنین ملی پوشان فعلی خوب پول می‌گیرند و آرامش بیشتری دارند و علم بدنسازی پیشرفت کرده است.

قاسمپور درباره خاطره اش از جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین گفت: فوتبال پر از خاطره است. به نظرم صعود به جام جهانی برای اولین بار بهترین خاطره ام از آن دوران است.