حاج‌صفی: هیچ سورپرایزی برای انگلیس نداریم

کاپیتان اول تیم ملی فوتبال ایران به همراه کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از دیدار برابر انگلیس شرکت کرد.

image_pdfimage_printچاپ خبر

احسان حاج صفی در نشست خبری پیش از مسابقه با انگلیس اظهار داشت:  ما با همه خانواده‌های داغدار در ایران همدردیم و بدانند که در کنار آنها هستیم. تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم و روز به روز هماهنگ‌تر شدیم و بازی خوب و دوستانه‌ای مقابل تونس انجام دادیم. نقاظ ضعف مان را برطرف کردیم. خدا را شکر صدرصد برای بازی با انگلیس هستیم. خوشبختانه مصدومیتی نداریم.

وی افزود: امید ابراهیمی تنها مصدوم تیم ماست و امیدواریم هرچه زودتر دوران مصدومیتش را پشت سربگذارد.

حاج صفی در مورد تیم انگلیس گفت: همه می‌دانند این تیم یکی از بهترین تیم‌های دنیاست و حریف را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و امیدواریم فردا بازی خوبی انجام بدهیم و در آخر امیدوارم فردا با امتیاز از میدان خارج شویم و مردم را خوشحال کنیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد اینکه سورپرایزی برای بازی فردا دارید گفت: خیر؛ سورپرایز خاصی نداریم و در بازی با تونس روی دو اتفاق گل خوردیم. در بازی با اروگوئه و سنگال هم این اتفاقات بود. بازی را خوب شروع کردیم و نتایج خوبی گرفتیم. در بازی با تونس هم با وجود انجام بازی خوب توپ هایمان گل نشد.

وی تاکید کرد: انگلیس تیم خوبی است و نفرات خوبی دارد، ولی ما هم یک تیم هستیم و بهترین عملکردمان را در زمین اجرا خواهیم کرد. امیدوارم بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

بازیکن تیم ملی در مورد شرایط روحی و روانی تصریح کرد: شرایط کشورمان خوب نیست و این را بازیکنان هم می‌دانند، اما فردا یک بازی خیلی مهم داریم. در تورنمنت‌ها، بازی‌های نخست خیلی مهم است و امیدوارم فردا نتیجه خوبی بگیریم.