تغییر در برنامه لیگ برتر بسکتبال به دلیل حضور دو نماینده ایران در غرب آسیا

رئیس سازمان لیگ بسکتبال گفت: سه شنبه با مربیان محترم و سرپرستان لیگ برترمان جلسه خواهیم داشت که درباره ادامه مسابقات و طرح‌هایی که برای تیم هایمان در نظر گرفتیم صحبت کنیم.

image_pdfimage_printچاپ خبر

جعفریان رئیس سازمان لیگ بسکتبال کشور گفت: از امروز بازی‌های لیگ برتر دنبال شد و بعد از کمپ پنجره پنج که تمام شد برابر برنامه‌ای که اعلام کرده بودیم از امروز بازی‌های دور رفت دنبال شد. پنج بازی بیشتر نداریم و وارد مرحله برگشت خواهیم شد.

مشکلی که داریم برنامه مسابقات لیگ غرب آسیا که دو تیم از ایران تیم گرگان و تیم ذوب آهن در آن شرکت دارند اخیرا برنامه را به ما ارسال داشتند و این در دور برگشت یک مقدار تداخل خواهد داشت که سعی کردیم آن تداخل هم رفع کنیم، ولی چون ادامه لیگ بسکتبال اگر تیم‌ها صعود کنند به مرحله بالاتر بیایند باز شاهد این تلاقی خواهیم بود برای همین فردا سه شنبه ساعت ده صبح با مربیان محترم و سرپرستان عزیز لیگ برترمان جلسه خواهیم داشت که درباره ادامه مسابقات طرح‌هایی برای تیم هایمان در نظر گرفتیم برای ادامه کار که با توجه به غرب آسیا زیاد مشکل نباشد ضمن این که ما پنجره ششم را هم در بهمن و اسفند ماه خواهیم داشت و توقف بلندی برای تیم هایمان بوجودمی آید که این کار خوبی نیست و تیم هایمان متضرر می‌شوند برای همین طرح‌هایی در نظر گرفتیم که ان شالله فردا صبح برای آقایان مربیان و سرپرستان تیم‌ها ارائه دهیم باز در اختیار آن‌ها هستیم اگر نظری داشته باشند حتما استفاده می‌کنیم و متفق القول تصمیمی بگیریم که به نفع بسکتبال باشد و تیم‌ها در زمان کمپ پنجره شش بدون بازی نمانند.

در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور نتایج زیر رقم خورد:

* رعد پدافند هوایی تهران ۷۰ _ آویژه صنعت پارسا مشهد ۷۶
* صنعت مس کرمان ۹۰ – مهرام تهران ۸۹
* پالایش نفت آبادان ۸۴ – صنعت مس رفسنجان ۷۸
* صنایع هرمزگان ۸۱ – توفارقان آذرشهر ۸۵
* کاله مازندران ۸۴ – ذوب آهن اصفهان ۷۸
* نبوغ اراک ۶۱ – شهرداری گرگان ۸۶

در جدول رده‌بندی تیم‌های شهرداری گرگان و کاله مازندران با ۶ برد و یک شکست و کسب ۱۳ امتیاز به ترتیب در رتبه‌های اول و دوم قرار دارند.